Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2005, 22:04   #21
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Het is in ieder geval goed dat de Turkse jongeren van zich laten horen en zich ervan distantiëren. Nog mooier zou het zijn als de Marokkanen zelf de jongeren uit de eigen gemeenschap zouden aanspreken en met zo'n verklaring zouden komen. Alleen zo kun je voorkomen dat de hele gemeenschap over een kam wordt geschoren.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2005, 22:56   #22
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Tegenwoordig wordt er inderdaad minder over een kam geschoren. Vroeger werden Turken en Marokkanen echter als een en hetzelfde volk gezien. Alles wat zwart was, was een Turk. De media was echter zeer politiek correct en informeerde het volk niet goed. De afbrokkeling van de politiek correcte berichtgeving heeft toch nog een voordeel gehad.
Het gaat hem bij de Belgen ook helemaal niet om welk soort mensen criminele feiten plegen. Het gaat er bij Belgen om dat de overgrote meerderheid van de criminele feiten gepleegd worden door allochtonen. Who cares wie dat het zijn. 1 feit is wel dat men vorig jaar in Nederland cijfers heeft vrijgegeven over Rotterdam, dat 80% van ALLE criminele feiten gepleegd werden door marokanen. Tel hier nog bij alle andere nationaliteiten en je kunt heel mooi afleiden waarom men niet erg graag nog buitenlanders ziet komen é. Gaat het hier wederom om welke nationaliteit het gaat bij de burger? Neen, het gaat erom dat het niet door autochtonen gedaan word en men wil alleen dat deze criminelen het land word uitgezet, meer is het niet. Rascisme? Helemaal niet. Al waren het allemaal ijsberen, er moet iets tegen gedaan worden.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 10:13   #23
hardrechts
Banneling

Standaard

Oplossing simpel : Enkel ticketje richting zandbakland!
hardrechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2005, 00:15   #24
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Het zou kunnen dat in Nederland Hr Wilders ruimte gaat krijgen; zijn ideeën over para-Nederlandse criminelen lijken rechtlijnig.

Op het forum van Leefbaar Rotterdam trof ik een interessante draad.

http://www.leefbaarrotterdam.nl/vb/s...2301#post92301
Oud 13 januari 2005, 12:59   #25
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Tuurlijk moeten Turken zich niet bemoeien met overlast die de Marokkanen bezorgen maar wat ze duidelijk willen stellen is dat ook de Turken slachtoffer zijn van arrogantie die sommige Marokkanen bezorgen. Ik zeg bewust sommige, want het zal wel lomp zijn moest ik alle Marokkane schuldig stellen.

Het is wel tof dat die durven zeggen tegen politie van: als jullie nog jullie 'eigen' veiligheid niet kunnen bezorgen zullen wij het maar doen.

Er zijn zeker en vast ook Marokkanen die normaal zijn. Marokkanen op mijn school en sportvereniging zijn toffe mensen.
Maar de Marokkanen die ik tegen kom wanneer ik het openbare vervoer neem, zijn meestal van andere kaliber.

Als ge ze alleen hebt zijn die altijd braaf, (toch tegen mij, ... ) als ze in groep zijn worden ze altijd een onstabiel zootje, ...

Daarom spreekt men ook meestal van groepjes jongeren, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2005, 00:15   #26
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
http://www.lokum.nl/cgi-bin/nieuws/v...&id=1105275910

Ik vind dat de Turken niet moeten ingrijpen. Dit moeten ze overlaten aan justitie. Dit laat overigens wel zien dat Turken en Marokkanen niet over een kam geschoren moeten worden. Er is een groot verschil tussen de Turkse en Marokkaanse cultuur. Cultuur is meer dan godsdienst.
Zelf ingrijpen is geen goed idee, ze riskeren over dezelfde kam geschoren te worden als de onruststokers.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be