![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://www.lokum.nl/cgi-bin/nieuws/v...&id=1105275910
Ik vind dat de Turken niet moeten ingrijpen. Dit moeten ze overlaten aan justitie. Dit laat overigens wel zien dat Turken en Marokkanen niet over een kam geschoren moeten worden. Er is een groot verschil tussen de Turkse en Marokkaanse cultuur. Cultuur is meer dan godsdienst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik vind ook niet dat alle Marokkanen over een kam geschoren moeten worden, ik heb marokkaanse vrienden en het zijn niet echt overlast bezorgers. Tuurlijk is er ook een grote
groep die dat wel doet, maar er zijn ook veel normale marrokkanen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb ook turkse vrienden en dat heel vriendelijke mensen die niemand kwaad doen.
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Wat vinden jullie? Moeten de Turken ingrijpen wanneer de situatie niet verbetert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Het zal er nog niet op beteren. Dit komt van de allochtonensite http://www.foquz.nl/allochtonen/marokkanenG1.html
[font=arial][size=3] In Nederland wonen 284.000 Marokkanen. Het merendeel van hen is Berber. Er zijn iets meer Marokkaanse mannen (53%) dan vrouwen (47%). Ook zijn er meer personen van de eerste generatie (56%) dan van de tweede generatie (44%). Marokkanen zijn een sterk groeiende groep. In tien jaar tijd zal hun aantal met 40% toenemen.[/size][/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Het gaat om zo'n 20 jongeren. Daar moet de politie toch gericht tegen kunnen optreden? Eens enkele huisarrest-straffen uitdelen, en als ze dan nog buiten komen na een bepaald uur riskeren ze werkstraffen of celstraffen. Vooral dat werken zal afschrikken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is wel tof dat die durven zeggen tegen politie van: als jullie nog jullie 'eigen' veiligheid niet kunnen bezorgen zullen wij het maar doen. Er zijn zeker en vast ook Marokkanen die normaal zijn. Marokkanen op mijn school en sportvereniging zijn toffe mensen. Maar de Marokkanen die ik tegen kom wanneer ik het openbare vervoer neem, zijn meestal van andere kaliber. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er dreigt hooguit een bende(n)oorlog daar, afrekeningen binnen het milieu etc..
Ik denk dat het fout zou zijn zoiets oogluikend toe te staan want er bestaat geen garantie dat niet sommigen dat overleven. Bovendien ware zulke eventuele "voordeelregel" ons toch te veel cultuurvreemd. Beter lijkt mij de raddraaiers van beide partijen in te rekenen en gevallen van meervoudige paspoortelijkheid uit te zetten naar alternatief thuisland. De wetten bieden daartoe ruimte, slechts de handhaving is politiek-correct gefrustreerd in de afgelopen decennia. Ik ben er nog niet achter of de koran wellicht raad kan brengen tegen "vechten in het huis van de gastheer"; misschien kom ik zo'n voorval daar nog in tegen.
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Beter lezen graag.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 10 januari 2005 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hij is gewoon beschaafd, gaat niet ruzie zoeken enz. En nog veel meer, alleen zou het een beetje saai zijn mijn hele vriendenkring hier te posten. Laatst gewijzigd door sinan123 : 10 januari 2005 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
personen die niet over de Belgische nationaliteit beschikken (Turk/Marokkaan/whatever) en zich niet aan onze regels willen houden, horen te worden teruggestuurd naar eigen land. wie niet teruggestuurd kan worden hoort hier opgesloten te worden voor criminele feiten. burgermities en soortgelijke initiatieven kunnen nooit voor hetzelfde resultaat zorgen als politieaanpak
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Allez begrijp je wat ik wil zeggen? ![]()
![]() |