![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ennuh, ik loop vaak door Islamitische wijken, valt best mee... Laatst gewijzigd door sinan123 : 22 januari 2005 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is vanzelfsprekenddat die mensen nu geen Nederlands kennen en ik wil het ze niet aandoen om na hun 60ste Nederlands les te geven. Nu echter krijgen moslims ook niet alle kansen, dit schaadt vooral de hoogopgeleiden die vaak niet worden aangenomen. Tuurlijk hebben de moslims hier ook schuld bij, maar laten we geen zwaart-wit beeld creëeren. En hoe zou ik meer afstand moeten nemen volgens de mensen hier? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik zou aan iedereen eens aanraden om met een ECHTE moslim te spreken. Een ECHTE moslim zou zich nooit bezighouden met terreur, misdaad, .... Integendeel, ze keuren het resoluut af. Een moslim kennis van me reageerd meestal uiterst kwaad als zoiets gebeurd. En hij noemt die "moslims" resoluut, slechte gelovigen. Je kan hoogstens stellen dat randjongeren, per toeval van noord-afrikaanse afkomst, zich daarmee bezighouden. Ik keur natuurlijk niet goed wat ze doen, maar het is ook geen reden om alle moslims in een slecht daglicht te stellen. Een ECHTE moslim is veel humaner ingesteld dan de meesten denken, vooroordelen zijn gemakkelijk, critiek geven op een cultuur die je niet kent nog makkelijker. Als we dan toch op deze manier omgaan met culturen vind ik ook dat we morgen alle christenen zo moeten bekijken, want de grootste terreur ter wereld komt vanuit christelijk geinspireerde hoek. Dat was vroeger zo en dat zal in de toekomst ook zo zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vergis je niet, de reeds in de vroegste levensjaren aangevangen brainwashing met vijfmaal daags te verfrissen post-hypnotische suggestie valt hoegenaamd niet te wissen; voorwaar een instrument waar ook niet weinig niet-religieuze leiders van droomden en dromen. Hierbij vergeleken was/is de rozenkrans een soft-drug ter sterkte van een fopspeen. Verbreking van zulke betovering, indien door zielkundigen ter hand genomen, zal doorgaans een gevaarlijkere situatie per sujet kunnen inluiden dan de bestaande: een sterker argument dan het voorgaande kan schier onmogelijk "in ruil" worden aangeboden voor de op te offeren ingeprente schijn-zekerheid. Lees de koran.
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik had ook geen andere reactie van jou verwacht Lees de Koran zonder oogkleppen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() [quote]Spaz: ... Als we dan toch op deze manier omgaan met culturen vind ik ook dat we morgen alle christenen zo moeten bekijken, want de grootste terreur ter wereld komt vanuit christelijk geinspireerde hoek. Dat was vroeger zo en dat zal in de toekomst ook zo zijn. [quote]
Ja en nee. De christenen moeten worden geacht te weten en hebben geweten dat zij hiermee fout zaten/zitten want Jezus/ Joshe/ Isa "Christus" (Krestos) was duidelijk TEGEN alle geweld. De koran raadt slechts geweld af tussen moslims onderling.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 22 januari 2005 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Overigens staat de koran geheel in de opdeling van mensachtigen in gelovigen en andersdenkenden, met een licht voorbehoud voor Joden en christenen als "volkeren van het boek" die niet per se zich hoeven te bekeren maar bij heersende islam onder streng toezicht en gedurige vermaning als lagererangs-burgers kunnen worden gedoogd, tegen betaling van "beschermingsbelasting", hoewel geen moslim-rechter een moslim zal veroordelen die een "dhimmi" benadeelt of doodt; dit laatste voorbeeld zag ik in de hadith, aanvullende geschriften van minder belang dan de koran zelf maar vooral wel overwegend in gebruik terzake van "gevestigde rechtspraak". De rang van onbekeerbare gelovigen benadert die van vee, ofwel "bezit van de rechterhand". Er wordt wel door moslims beweerd dat overtuiging middels geweld niet is toegestaan maar de opvatting over toelaatbaarheid van middelen ter "overtuiging-tot-onderwerping" laat zeer grote druk toe. Voor de aandachtige lezer geven 5:51 en geheel hoofdstuk 9 een snel startbeeld om het verder lezen te vergemakkelijken. http://www.redouan.nl/koran_nl.htm
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Waarom zouden de meest extreme stukken een beter startbeeld geven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eerwraak Directeur I. Smidt wees daarbij op twee recente moorden die zouden zijn gepleegd wegens eerwraak of familie-eer. Op eerste kerstdag werden in Ruurlo een Afghaanse moeder en haar dochter vermoord door de ex-man van de dochter. Op 15 januari vond in Culemborg een 18-jarig Irakees meisje de dood. Ze was neergestoken door haar broer.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ook lees ik veel boeken...en ik kom zo ook veel meer te wten hoedat moslims mogen denken over niet-moslims. En dat is alles behalve verdraagzaam!!!! Als je goed gekeken hebt heb ik "islam" staan. Tussen " " !!! Want het is inderdaad niet vanwege altijd vanwege hun godsdienst. Maar ze zijn gerechtigd om niet-moslims als vuil te behandelen en dat gegeven gebruiken ze ook!! Vanuit Christelijke hoek??? Man leef jij nog in de middeleeuwen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie mijn reactie in andere topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
In de door Christenen veroverde gebieden werden alle moslims vermoord. In de door moslims veroverde gebieden mochten Christenen en Joden leven. Nu echter misbruiken de mensen de Islam en is het ''Christendom'' verdraagzamer maar voor hoe lang dat is de vraag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() effe ernstig : weet jij iets meer over die groepsverkrachtingen in Feyenoord ? Dat meisje was slechts 13 ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() effe ernstig : weet jij iets meer over die groepsverkrachtingen in Feyenoord ? Dat meisje was slechts 13
Nee, echt ronduit zielig walgelijk ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Maar er wordt niet veel over verteld, dus ik weet er even veel over als jij. Weet jij trouwens de afkomst van die jongens of van dat meisje? Laatst gewijzigd door sinan123 : 22 januari 2005 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Brussel hebben we dit ook een paar keer meegemaakt dat meisje was het vriendinnetje van een bendeleider van 17 ! is intussen voor verschillende feiten veroordeeld tot 13 jaar celstraf zijn companen kregen tot 5 jaar cel. ![]() Black Demolition was al te veel in de media geweest : een beetje met Bronx-toestanden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nu ga ik slapen en geen en goed dromen hoop ik. |
|
![]() |
![]() |