![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ok er is geen enkele wet die hem dat verbied,er is echter wel een plicht .Zoals wij een schoolreglement hadden zo is er ook een reglement voor flupke en is het de bedoeling dat hij zich daaraan houd.En als hij een mening wil uiten die het volk in opstand kan brengen ,dan gaat hij over de schreef. Maar van mij moet hij geen prins zijn dat hij gaat werken gelijk iedereen en dat ze van dat paleis een pretpark maken.Buiten de stommiteiten,kinderen maken,gaan eten en reizen,zakken vullen,en onnozel doen gebeurd er daar toch niks zinnigs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een schoolreglement is ook een soort geschreven wet. Over de rol van de Kroonprins staat niets op papier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
t zou veel verklaren me dunkt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag dan wel naar die op de Kaaiman eilanden of die in Zwitserland, op hun rekening hier staat niet zo veel op... Kwestie van genoeg dotatie te kunnen vragen hé, . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Frankrijk waren ze iets meer dan 200 jaar geleden veel slimmer, toen hadden ze daar genoeg van die monarchistische profiteurs, hop den bol af en weg ermee, ! Een goei 40 jaar later, stonden ze hier in den Belgiek (aan het hoofd een koppel walen die net de hollanders hadden buitengegooid omdat die een koning hadden, ... ) Te schreeuwen om een juist ja, : een nieuwe koning, ... Hoe stom kunde eigenlijk zijn, nen dictator buitengooien om een nog veel grotere oportunistische profiteur te installeren die er op dat moment zelf al om bekend stond, en berucht was omwille van 3 dingen, : Geldzucht, Macht en Op-een-ander-neukerij ... De 3 typische familie trekjes van de Sexen-Klootburgs. Alleen Bau 1 onder invloed van de Spanish Infante (he dat doet mij denken aan een aflevering van The Black Adder ) was geen echte Sexen-Klootburg, voor de macht en 't geld heeft hij wel een ander staatshoofd laten vermoorden, maar van scheefneukerij kunnen we hem niet beschuldigen. Waarom dan toch die King installeren, die eigenlijk totaal niet geïntereseerd was in den Belgiek,... Wel hij had zijn Engelse ambities al moeten laten vallen en bovendien de Griekse ook, (daar waren ze wat slimmer ... ) en dus moest hij wel dat kleine België aanvaarden, hij had bovendien een bloedhekel aan de Vlamingen, want dat waren halve hollanders, en met de hollanders had hij immers een serieus eike te pellen, ... Willem zoveel van Oranje had hem immers ne serieuse kloot af gedraaid door met een of andere Engelse princes te trouwen, die hij ook wel had zien zitten ... Maar dat maakte hem ideaal voor die smeerlappen van revolutionaire walenkoppen natuurlijk ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee voor iedereen die het mag, en als je koning wil spelen, mag je dat niet, ... Anders moete uw kroon maar aan de haak hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan je nu koning zijn van alle belgen als : Je niet neutraal bent, Je met veel moeite de taal spreekt van het grootste deel van uw onderdanen. Je je met alles moeit en zelf een deel van uw onderdanen rechtstreeks bedreigd, : "ik ben een taaie, ... " Weg met die clown, het is zelf niet meer om mee te lachen, ... in de middeleeuwen hadden ze daar vergeetputten voor voor dergelijke sujetten in te stoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, van mij mag ie perfect de hofnar spelen, de Dorpsidioot van Belgique.
Maar AUB met niet met ons belastingsgeld. Nu komen de BUBbeltjes weer af, 't is maar een paar eurocent. Citaat:
[size=1]Het feit dat we 5 regeringen teveel hebben, en zelfs die ene "federale" regering gerust kunnen opgeven om alle bevoegdheden aan Europa over te dragen, ga ik het effe niet over hebben[/size]. Maar om bergen euro's te geven aan een bevooroordeelde halve imbiciel te geven, dat valt nu iedereen tegen. Als zelfs postjesverdediger en regeringscement Jaknikker van een Verafstoot kritiek durft uiten op het Waalse schertsfiguurlijke toekomstige boegbeeld, dan is er echt wel stront aan de knikker.
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door CHIPIE
Ik heb eens gehoord dat hij tegen het homohuwelijk is... ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En mocht de Italiaanse kandidaat Eu-commissaris dan ook zijn mening niet uiten, Raf ?
Waarom werd hij dan gestraft voor het uiten van zijn mening ? Als ik mij goed herinner vond U dat wel goed dat hij geen EU commisaris werd he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 4 februari 2005 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het nu voor iedereen met een beetje verstand wel duidelijk is, dat er met die schersfiguur niks aan te vangen valt, ... Alleen, wat moeten ze er aan doen, hij is opvolger in rechtstreekse lijn, ... het enige wat ze kunnen doen, en dat legaal is, ![]() Een andere mogelijkheid die nog min of meer legaal is, is hetzelfde dat ze boudewijn geflikt hebben, ... maar ipv tijdelijk dan permanent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
die v in vbo staat dat niet voor vlaams? volgens dat ik al gehoord heb spreekt filip wel al een beetje nederlands maar ik denk niet dat zijn niveau voldoende hoog is om te snappen wat er in dergelijke bundel geschreven staat, en daar zet die dan zijn handtekening onder... laat mij bijgevolg bescheiden mijn mening uiten: dat is wel zeer dom.
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"i don't know with which weapons world war 3 will be fought, but world war 4 will be fought with sticks and bones" A.Einstein You're only as old as the boys you feel Laatst gewijzigd door james : 4 februari 2005 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |