![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé 't is weer rel, en 't gaat weer om de blauw, ...
ik ben ies curieus hoe lang het nog gaat duren, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Gucht bedoel ik he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() zou de Gucht zelf het genetisch onderzoek van Kabila jr gedaan hebben.. ?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet heeft hij geen Tanzaniaanse voorouders. ... ![]() Hij heeft vast en zeker zo'n toverdokter uit de wouden geraadpleegd, die heeft in de botten van een dode oliefant van alles gezien over Kabila, maar ook over het grote bebrilde konijn . De chef zoals ze hem daar noemen... Ik ben eens curieus wat hij allemaal te zeggen had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Dat spreekwoord komt dan ook van migratiecongolozen die uit de Sahara komen he..
Maar ze hebben zich al goed ingeburgerd.. compleet met contract.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Prins Filip heeft zogezegd geen fouten gemaakt, nergens hebben we van uwentwege toegevingen over de duidelijke fouten van Filip gehoord, u verdedigdt hem onvoorwaardelijk. Anderzijds komt u "de Vlaams-nationalisten" verwijten dat ze niet verontwaardigd reageren op de uitschuiver van Karel Dfe Gucht (wat nog eens een leugen op zich is). Die "twee maten, twee gewichten" is dus uitsstekend van toepassing op uzelf...
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de commotie hier groter was dan ginder. Per tamtam gaat dat wat trager zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() De Gucht heeft die tekst over Kabila niet zelf geschreven (overgeschreven). Hij is wel niet argwanend genoeg tegenover een aantal medewerkers van hem die gewoon niet weten wat "diplomatie" inhoudt.
Hoewel ... na een eerste weloverwogen persoonlijke flater mag je natuurlijk veronderstellen dat hij het deze keer ook met opzet liet gebeuren. Mijn conclusies : 1) Het lijkt inderdaad erg op de Philippe-affaire. Dat de Vlaamsnationalisten niet geïnteresserd zijn in de flaters van De Gucht omdat ze daar weinig voordeel bij boeken is te verwachten en relatief oninteressant. Maar dat Verhofstadt zijn mond niet kon houden bij de Philippe-flater en nu beweert dat het allemaal niet zo erg is ... Weg met die domme premier !! 2) De Gucht en (of) zijn medewerkers zijn arrogant. Tiens ... is dat niet zogezegd een Franstalige ziekte ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom moeten wij eigenlijk goede diplomatieke banden onderhouden met het dictatoriaal regime van Congo? Louter en alleen omdat Albert II er stiekem van droomt om daar ooit eens te worden rondgereden in een open mercedes onder het "buena kitoko"-gescandeer van de inheemse bevolking.
![]()
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En alle congolezen jonger dan 12 jaar moeten in de kinderstoel zitten . Jaja, ze doet wreed interessante dingen met de mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om zo een futiliteit dan nog wel. Ongelooflijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat De Gucht als minister verantwoordelijk is voor de domheden van zijn ondergeschikten (stagiaires inbegrepen) is een politieke realiteit. Dat wij met hem "eindelijk" een bekwame minister Buitenlandse Zaken zouden hebben is een belachelijke en partijdige bewering. Ten eerste heeft hij nog niet lang genoeg gepresteerd om zulks te bewijzen. Ten tweede heeft hij op die korte tijd wel domheden gezegd en laten begaan, maar waar zijn de positieve dingen die daartegenover kunnen worden geplaatst? Te vroeg om conclusies te trekken, vroeg genoeg om er niet veel van te verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten is dit pas de eerste uitschuiver. Een blunder zou ik het zelfs niet noemen. Het feit dat DG de politici aldaar te lande onbekwaam noemt vind ik geen uitschuiver, integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |