![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen enkel haat tegen 'goedgelovige' jood,christenen en dergelijke. Maar hoe kom je aan het woord fascist? Waar heb ik gezegd dat Turken übermenschen zijn? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer jij schrijft: Citaat:
Dan is precies wat ik schreef! Zoals steeds zegt dit weinig over Joden of Zionisten, maar veel over EL TURCO. Je bent vervult met haat (jouw eigen woorden) en je kan in je tegenstander geen mens meer zien (jouw eigen woorden).
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat sommigen niet genoeg stilstaan bij het soort taaltje dat ze hanteren. Het begint met 'haat' of Pisraël of Pislam, en waar eindigt het? Anderen hebben al aangegeven hoe kinderachtig deze vervormingen zijn. Ze drukken echter ook minachting voor de andere uit, en dat is toch wel erg!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 maart 2005 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan moeilijke schoon dinges vertellen over zionisme. Moet ik me daarvoor soms excuseren? Al geluk zijn niet alle joden Zionisten. http://www.jewsagainstzionism.com/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw vijanden zijn blijkbaar de Zionisten. Wanneer je dan schrijft dat dat geen mensen zijn, dan ben jij niet beschaafd bezig. JIJ ONTMENSELIJKT jouw vijanden, iets wat fascisten vaak doen! Zo eenvoudig is het. Als je zoiets niet begrijpt, dan zegt dat iets over jouw mensbegrip, niet over Zionisten of wie dan ook. (Btw, waarom schrijf je wel vaker juden?)
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() We zijn allen mensen. NIemand is meer of minder waard maar je moet rekening houden met mensen die zich übermensch voelen(zionisten). Toch zijn we niet ver van elkaar verwijdert. Ik klaag over zionisten die hun eigen hoger dan anderen zien. Dus overal oorlog lokken, .... Heb je link die ik had gegeven al bezocht? En jij klaagt over mij dat ik zun niet als mens zie. (Dat komt waarschijnlijk omdat ik Duits een prachtige taal vind) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() El Turco, neem es een woordenboek en zoek het woord "hypocriet".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik haat niemand en ik ontneem geen enkel lid van de soort Homo Sapiens sapiens zijn/haar kwaliteit mens. Of het nu over Hitler, Dutroux, Osama Bin Laden of de daders van eenderwelke genocide gaat! Dat is iets dat bij jou spijtig genoeg anders ligt. Het maakt ook een discussie ten gronde bijna onmogelijk, want wie in de andere geen evenwaardige mens ziet is niet in staat de problemen die hij ermee heeft op een genuanceerde en constructieve wijze te benaderen.
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien kan jij dat is voor mij zoeken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zullen toch oolrog in Syrië, Iran, Centraal-Azië, Latijns-Amerika lokken. Sorry maar mensen die met 'blood for oil' mentaliteit leven zie ik niet als mens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Weet je, hoe meer in over politiek ken, en hoe meer mensen ik hier ontmoet - hoe meer ik teleurgesteld word...
![]() Deze totaal zinloze discussie is een bewijs daarvan |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je de 'andere' (wie het ook is) beschouwt als een mens zoals jij, dan begrijp je zijn drijfveren ook beter. Dan begrijp je ook dat conflicten niet noodzakkelijk het gevolg zijn van het boosaardig karakter van de 'andere', maar complexer in elkaar zitten. En eens je zoiets beseft, wordt het zoeken naar oplossingen, vreedzame oplossingen mogelijk.
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Give me a break ![]() Ik zou dolgraag met je praten over het inhoud. Toon me aan dat de zionisten vredevolle mensen zijn. Laatst gewijzigd door JusticeLover : 20 maart 2005 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toon jij misschien eens dat jij 'vredevol' bent! Uit wat jij hier neerpent is dat helaas niet af te leiden. Haat maar rustig verder, EL TURCO,... Shizie heeft inderdaad gelijk.
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij voegde er inderdaad nog wat aan toe over zionisme. Maar: zionisme is géén ras, géén religieuze overtuiging, maar een politieke ideologie. De kritiek was misschien niet van het meest hoogstaande niveau, maar ik mag hopelijk aannemen dat het aanvaardbaar is om kritiek te geven op een politieke ideologie? Of moeten we aannemen dat een politieke ideologie zowiezo altijd correcte ideeën verkondigt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
bent u Diets nationalist of Vlaams nationalist? Beiden tegelijk lijkt mij nogal schizofreen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |