![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo ja, volgens welk principe? Laatst gewijzigd door Mitgard : 14 mei 2005 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() werkende "mensen" die vinden dat de mensenrechten voor daklozen niet moeten tellen verdienen niet beter dan te worden leeggemolken door de belastingen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 mei 2005 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben eens benieuwd wie de nieuwe helden gaan aanpakken als die lafaards niet meer bijdragen om uw maag te vullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 mei 2005 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() ik heb eens gehoord ergens dat van die gefrustreerde werklozen bashers er velen ziek van worden.
Weet evenwel niet meer waar ik dat juist vandaan heb ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 mei 2005 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
En de ECHTE zieke mensen die het echt nodig hebben zijn er de dupe van, die worden ook meestal afgeschreven of krijgen het minimum. Om een voorbeeld te geven, zo heb ik eens een arme invaliede jongen gekend in België, hij had een hartafwijking en kreeg toens +-600 euro per maand. Deze jongen werd jaarlijks opgeroepen om op controle te komen bij een adviserende geneesheer, deze heeft hem arbeidsgeschikt verklaard weg uitkering, één maand nadien was deze arme jongen bezweken 33 jaar jong. Helaas, maarja deze arme jongen kende niemand hij had geen (lange arm) zoals sommige rijken..... Dan had deze arme jongen (misschien) nu nog geleefd.
Laatst gewijzigd door Andro : 14 mei 2005 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Tja, de toekomst van de andersrijke lui is in goede handen... Ik zou in uw plaats me veel constructiever opstellen... Niet voor mijn eigen ambities, maar voor het welzijn van de andersrijke lui... Laatst gewijzigd door Chipie : 14 mei 2005 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben benieuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 mei 2005 om 01:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Bobke Dat kunt u waarschijnlijk ook nog uitleggen. Ik ben benieuwd. Citaat:
Nutuurlijk, wil men bij sommigen stoer overkomen, dan moet men wild om zich heen slaan... Dat ik kei neig... Dat is stoer... Dat maakt indruk... Herhaal nog eens uw verhaal tegen Bob hoe U die wolf verslagen heeft? Hij zal U ook grenzeloos beginnen te bewonderen... ![]() U heeft het misschien al 27 keer uitgelegd, maar ofwel heb ik het niet begrepen of heb ik die postings niet gelezen... Bob alleszins niet... Kunt U dat nog eens bewijzen? Dank bij voorbaat... Weldoener en zelfverklaarde manager in spe... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ben ik voor altijd overtuigd dat België tot de armste landen ter wereld behoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() herhaling op veelvuldig verzoek !
[size=3]Omdat de bevolking (vooral het armere gedeelte ) dit van de overheid tolereert vanwege een [/size][size=5]gebrek aan constitutioneel bewustzijn. [/size] [size=1]( Of maw een gebrek aan kennis aangaande de grondwet en de burgerlijke rechten bij de bevolking. )[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 mei 2005 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 mei 2005 om 12:20. |
|||||
![]() |
![]() |