![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet men zijn eigendommen kunnen beschermen bij een overval | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
12 | 80,00% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 20,00% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() wanneer je met een wapen bedreigd wordt ( huis , gezin , zaak , eigendommen ) moet je je gepast kunnen verdedigen en ja ook met een wapen
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Als die dief om zijn doel te bereiken hetzelfde met jou wil doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Er is hier trouwens een poll over op vrtnieuws.net
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...cht/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand je fiets probeerd te stelen, tja, moet je daar nu medelijden mee hebben of die een pak slaag van zijn leven geven?
Want, zoals ik al zei, een gewonde misdadiger kan je veel geld ,bloed ,zweet ,tranen en je bewijs van goed gedrag en zeden kosten. Als iemand mijn motorfiets probeert te stelen kan ie er maar beter op voorbereid zijn hersens op een andere lokatie te gaan zoeken. Stelen doe je alleen van de staat, want die stelen officieel. Een buurjongen die zijn bal in onze tuin schopt ,zal die wel heel vriendelijk komen vragen aan de voordeur.Ons Lief Duits herdertje Critter wil niet liever dan mensen om mee te spelen en geaait door te worden.Maar ze is zo entousiast.
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gaat iemands hersens uit het hoofd slaan, vindt frauderen geen diefstal, en heeft een hond om het buurjongetje af te schrikken... ![]() Ik zal je eens iets vertellen, maddox; ik heb hier WEL iets van WAARDE te verdedigen. Wat ga ik niet aan je neus hangen. Ik ben goed voorzien van wapens ( ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burger
|
![]() Ze kunnen het gewoon niet hard maken.
Je mag je eigendom gewapenderhand beschermen. Maar als iemand een fiets pikt dan mag je hem niet neerknallen. En wat als iemand je auto pikt? Hangt het af van de waarde? Of is het eerder de locatie(in huis, in de tuin, op straat) die bepalend is?
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze moesten die vent naar de schietstand sturen zodat hij volgende keer niet gaat missen.
![]() |
#32 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kort & krachtig genoeg zo. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een soort vergunning dus. Uiteraard komt een fiets niet in aanmerking. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als iemand iets van waarde op onrechtmatige wijze probeert te bemachtigen, dan mag de eigenaar op de gepaste manier dit verdedigen! Dus als iemand u fiets probeert te stelen, dan probeer je eerste verbaal je gelijk te halen, helpt dit niet dan met geweld ( eerste een draai rond te oren en naargelang de reactie van de dief overgaan naar hardere methoden)! Of moet zoals vlaams dinges hem op de koop toe nog eens een tas koffie aanbieden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus, Ik heb dat lief hondje niet om de buurjongens af te schrikken.
Wat ze ook niet doet, ze wil alleen maar spelen.Misschien wat entousiast ja. Iemand die mijn spullen probeert te stelen kan maar beter oppassen. Ik blijf van jouw spullen, of als je iets hebt dat ik zo dringend nodig heb, zal ik het eerst effe vragen. Nee heb je,ja kan je krijgen. Wat wel een feit is, verwond een misdadiger, en je word harder gestraft dan de crimineel in kwestie. Als ik dan toch gestraft moet worden, dan kan ik het maar beter goed verdienen he. Wat betreft frauderen, tja, als arbeider is het verdomt moeilijk om te frauderen, de belastingsdienst weet beter als jezelf wat je al afgegeven hebt, wat je nog moet afgeven, en wanneer. Je moet al in het zwart werken wil je frauderen als arbeider, of al geld hebben uit andere bronnen.
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |