Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2005, 19:51   #21
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper
Zojuist op het nieuws: 10e planeet ontdekt (nog een bevestiging van wat de soemerieërs reeds wisten?)
Straf of niet ?
Idd!

Is dat trouwens niet al lang voorspeld dat er nog een aantal planeten op hun ontdekking lagen te wachten?
Oud 30 juli 2005, 20:12   #22
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Men zei idd dat er wss nog zouden volgen.
Zou eigenlijk ook moeten om de wetenschap van soemerieërs helemaal te doen kloppen.
Deze planeet heeft nml een omlooptijd van rond de 500 jaar, daar waar bij de soemerieërs sprake is van een planeet die 3600 jaar nodig heeft om haar toerke te doen.
Dan komen we al aan minstens 11, hetgeen dan ook niet meer klopt met hun 10 planeten, tenzij zij de kleintjes pluto en mss deze laatste niet meetelden?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by satiper on 30-07-2005 at 21:13
Reason:
--------------------------------

Zou eigenlijk ook moeten om de wetenschap van soemerieërs helemaal te doen kloppen.
Deze planeet heeft nml een omlooptijd van rond de 500 jaar, daar waar bij de soemerieërs sprake is van een planeet die 3600 jaar nodig heeft om haar toerke te doen.
Dan komen we al aan minstens 11, hetgeen dan ook niet meer klopt met hun 10 planeten, tenzij zij de kleintjes pluto en mss deze laatste niet meetelden?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Deze heeft nml een omlooptijd van rond de 500 jaar, daar waar bij de soemerieërs sprake is van een planeet die 3600 jaar nodig heeft om haar toerke te doen.
Dan komen we al aan minstens 11, hetgeen dan ook niet meer klopt met hun 10 planeten, tenzij zij de kleintjes pluto en mss deze laatste niet meetelden?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door satiper : 30 juli 2005 om 20:13.
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 01:42   #23
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Dat de huidige wetenschap totaal verkeerd bezig is daar ben ik eigenlijk volledig akkoord mee.
Dat de werkelijkheid niet is wat ze lijkt... hangt ervan af over welk aspect we het hebben van de werkelijkheid, en wat iemand anders z'n beeld is van de werkelijkheid, want als iemand anders zijn beeld van de werkelijkheid hetzelfde is als dat van mij, kan ik niet tegen hem zeggen dat de werkelijkheid niet is wat ze lijkt. Want ik ga er vanuit met te zeggen dat ze niet is wat ze lijkt, dat ik wel, voor een deel weet, hoe ze is, of tenminste weet wat niet is wat het lijkt. Bijgevolg kan ik dus moeilijk zeggen dat de werkelijkheid niet is wat ze lijkt ... tenzij ik er zeker van ben dat de persoon tegen wie ik het zeg een ander beeld heeft van de werkelijkheid dan ik, een beeld dat alleen maar zo lijkt volgens mij, en niet zo is.
Maar ondanks dit, alhoewel ik het niet zeker weet, denk ik wel dat ik wel ongeveer weet waarnaar /\|cazar verwijst ... , en ik kan 'm moeilijk ongelijk geven op dat vlak.

Dat de huidige mens geschapen is door aliens daar ben ik nog niet zeker van.
Waar ik intussen wel ongeveer zeker van ben, is dat alles wat commerciëel uitgebaat is ongeveer iets is als een rioolpijp.

Oost Afrika, oeroude mijnen ...

Geen missing link

Identieke scheppingsverhalen in alle windstreken

Parcifal die een muggenpis als verdedgingsinstrument aanhaalt.

Beschrijvingen van vliegende schotels en atoomexplosies in indische teksten ( akkoord, je krijgt ze niet te lezen in de zonneland boekjes van het beter aso onderwijs ) van lang lang geleden.

Een enorme massa archeologische vondsten die totaal niet te plaatsen zijn in het simplistische lineaire verhaal van stoffige professoren.

Enz ...

O ja, poleshift .. Siberië .. overal bevroren beesten met maaginhoud die wijst op een zeer gematigd klimaat, alsof de beesten op een paar dagen bevroren waren.

Velikovsky en hapgood, muskiet en wieis weten zelfs niet wie die heerschappen zijn, terwijl die heerschappen muskieten en wieissen tussen hun ontbijtboterham legden.

Shambalah en de verhalen van de plaatselijke volkeren : onbekend bij de zonneland'intellectuelen'.

Obsessie van Himmler voor Tibet : onbekend bij de zonneland'intellectuelen'.

Enz ...

Natuurlijk, mensen die hoog oplopen met een universitair papiertje aan de muur kan je niet overtuigen, je kan ze alleen in het beste geval trakteren op het breken van een paar van hun nekwervels: uitstekende real life randori.

Enz ...
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 22:36   #24
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar

Geen missing link

Beschrijvingen van vliegende schotels en atoomexplosies in indische teksten ( akkoord, je krijgt ze niet te lezen in de zonneland boekjes van het beter aso onderwijs ) van lang lang geleden.

Een enorme massa archeologische vondsten die totaal niet te plaatsen zijn in het simplistische lineaire verhaal van stoffige professoren.

Enz ...

O ja, poleshift .. Siberië .. overal bevroren beesten met maaginhoud die wijst op een zeer gematigd klimaat, alsof de beesten op een paar dagen bevroren waren.

Velikovsky en hapgood, muskiet en wieis weten zelfs niet wie die heerschappen zijn, terwijl die heerschappen muskieten en wieissen tussen hun ontbijtboterham legden.

Shambalah en de verhalen van de plaatselijke volkeren : onbekend bij de zonneland'intellectuelen'.

Enz ...

Natuurlijk, mensen die hoog oplopen met een universitair papiertje aan de muur kan je niet overtuigen, je kan ze alleen in het beste geval trakteren op het breken van een paar van hun nekwervels: uitstekende real life randori.

Enz ...

Als ik u mag aanvullen:

- Atlantis, nu waarschijnlijk gesitueerd onder Japan en teruggevonden? De kans dat deze beschaving door een atoomexplosie werd vernietigd is er inderdaad
-De piramides in China
- De oude teruggevonden brug tussen India en China (en met oud bedoel ik oud: lees: in een tijd dat de mensen niet supposed waren zo'n brug te maken ...)
- De wereldgodsdiensten die allemaal terug te brengen zijn tot één bepaalde godsdienst
- Het 'ik ben de naam kwijt'-geval waarin er in de jaren '40 ergens in Amerika in iemands tuin zo'n schotel terechtkwam, wat enkele uren later werd ontkend door de autoriteiten
- Stonehenge? En de verzwegen 'keitjes' in Frankrijk die allen maar één ding lijken aan te wijzen: Stonehenge ... in een tijd waar de mensen weeral niet supposed waren zulke steentjes gezet te krijgen, laat staan op zo'n manier dat ze verwezen naar 'andere stenen' aan de overkant
- Het feit dat ze in Egypte en daarrond bezig waren met exacte wetenschappen en op die manier piramides in elkaar kregen ... terwijl wij hier nog in de bossen liepen kreten uit te brengen?

En ... natuurlijk wel verwacht op zich vind ik: het feit dat er onvrede is in de wereld, al een hele geschiedenis lang, terwijl het net zo goed omgekeerd had kunnen zijn...

Over die archeologische vondsten wou ik het al eens hebben: ik kwam er pas kort geleden achter dat 'geschiedenis' en 'archeologie' twee verschillende richtingen zijn aan unief omdat de geschiedenis zich niet baseert op de archeologische vondsten ... Heel logisch natuurlijk ...
Op dat gebied begrijp ik volkomen wat u zegt als u verwijst naar de geschiedenis die dit en dat zegt ... terwijl het heel anders was.
Oud 31 juli 2005, 22:57   #25
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Geen missing link

Enz ...

Enz ...

Enz ...
Uw arrogantie is blijkbaar grenzeloos.

Waar haalt u het dat "zonnelandintellectuelen" niets afweten van deze verhalen?

Maar het is niet omdat verhalen bestaan dat ze ook waar zijn, hé.
De theorieën van Hapgood, Velichovsky, bijvoorbeeld, weerstaan niet aan een ernstige analyse. Dat heeft niets met "zonneland" te maken.
Oud 31 juli 2005, 23:30   #26
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bram Vermeulen - In den beginne ( breedband )
Op zoek naar het ontstaan van de mens en zijn beschaving op aarde.
RealVideo, uitgezonden op 5 januari 2004.
Right on Caz !
Op onderstaande link krijgt men ook een serieuze andere kijk voorgeschoteld op het ontstaan en evolutie van het leven en de verbanden tussen de oudste beschavingen en hun doelstellingen.
http://www.theosofie.net/onlineliteratuur/geheimeleer/

Ciao.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 23:31   #27
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Deze topic lijkt me ook eindeloos interessant. Misschien lees ik 'm wel eens wanneer ik het minder druk heb met slechte ironie te produceren.

Kusjes aan Alcazar.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2005, 17:53   #28
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper
Informatie genoeg hé, alleen wat is de juiste?
Het is (zelf een leek zijnde) niet altijd gemakkelijk uit te maken wat dit is.
Even de scalpel van de wetenschap op de wetenschap toepassen.
Volgens recent wetenschappelijk (mitochondriaal DNA) onderzoek zou blijken dat alle mensen afkomstig zijn uit één oer-moeder (eva). Zo’n 40.000 jaar geleden ontstond zij blijkbaar uit het niets. Dit is enigszins in tegenspraak met de huidige visie op evolutie.
Dit is één van de stellingen die door Vermeulen naar voor gebracht wordt om zijn exposé kracht bij te zetten.
Gaat hij hier in de fout of is deze info toch correct, en als dit correct is betekent het dan ook niet dat het bestaan van Eva dan toch blijkbaar letterlijk te nemen is?
http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=3839
Klik op artikel: " Verandert ons DNA ? "

'k Weet niet of dit iets te maken heeft met Eva en in hoeverre dit onderzoek wetenschappelijk onderbouwd is, maar als verlenging van bovenstaande denkpiste toch interessant genoeg om eens te lezen.

Ciao
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2005, 22:45   #29
Groentje-18

Standaard

Eh ... de dingen die ik hierboven postte, zijn die ook vervat in het NWO-complot?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Groentje-18 on 01-08-2005 at 23:46
Reason:

Eh ... de dingen die ik hierboven postte, zijn die ook vervat in het NWO-complot?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Eh ... de dingen die ik hierboven postte, zijn die ook vervat in het NWO-complot?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 augustus 2005 om 22:46.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be