![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Gouverneur
|
![]() ik heb juist dat filmpje bekeken,dat die gastjes zomaar ongestoord hun gang konden gaan dat gaat er bij mij niet in.op tv zeggen ze dat de magistraat hun een maatregel heeft opgelegd,welke zegt het parket niet,het zal misschien geweest zijn van,jongens dat moogt ge niet meer doen hoor, en nu maar recht naar huis.het zal uw wagen maar zijn,die geplunderd word,en als de wet zegt dat men geen gezichten mag tonen,dan is dat een slechte wet,wanneer deze feiten niet gepleegd worden ,dan moet men ook geen gezichten tonen,maar hier is het de boodschapper die gezocht word.het beleid moet veranderen,of ik vrees voor de toekomst van onze kinderen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() Laatst gewijzigd door joske : 4 augustus 2005 om 17:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn al geen kinderen, het zijn tieners. En trouwens, als kanker vroeg ontdenkt wordt is de kans dat het lichaam geneest na een operatie veel hoger. Die kleine kankertjes moeten met wortels uit de grond uitgetrokken worden. Maar het gerecht doet niks... :/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() De reacties op het Nieuwsblad-forum liegen er niet om:
http://www.nieuwsblad.be/forum/Index...forumId=165449 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#26 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Een eerlijke reactie van iemand op de site van het Nieuwsblad: Als leerkracht in het beroepsonderwijs kom ik meerdere keren per jaar in dialoog met allochtone jongeren. Mijn visie: de oudere 'inwijkelingen' of hun ouders of grootouders zijn naar hier gekomen om tijdelijk een beetje te werken en dan over te schakelen op het statuut van invalide. De jongens bevestigen dit zelf en zijn er zelfs fier over dat hun ouders het hier als 'invalide' beter hebben dan hun soortgenoten in de bergen van Marokko. Gevolg, de inwijkelingen vertellen dit voort... Als leerkracht moeten wij enkele dagen zetelen om inschrijvingen te doen van leerlingen. Het grote aantal invaliden van de ouders van de ingeschreven leerlingen heeft mijn opinie op de allochtonen negatief beïnvloed. Ik kan jullie tientalle verhalen vertellen dewelke jonge mensen van allochtone afkomst bevestigen - ter goeder trouw - die het Vlaams Belang alleen maar populairder zouden maken. Het strafste voorbeeld: Een marokaan van 54 jaar, 'werkte' in België in een chemisch bedrijf waar een cao wordt afgesloten op brugpensioen op 57 jaar. Persoon gaat voor 2 maand op vakantie naar zijn geboorteland en komt terug met een officiël bewijs dat hij 57 jaar is. (((bedrijf is Prayon Rupel te Ruisbroek bij Puurs)). Probeer hier al autochtoon zoiets is te verwezenlijken. Het beste dat een Belg nu kan doen is op reis gaan naar Marokko, daar de Marokaanse nationaliteit aanvragen en terug komen naar hier met een dubbele identiteit. Ik denk hierbij dat je mijn opinie over deze allochtone nietsnutten kent. Groetjes, x[edit]
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... Laatst gewijzigd door Alvader : 4 augustus 2005 om 19:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze waren een beetje aan het sporten en stretchen... Vraagje : 1. wie heeft de schade aan die auto's vergoed ? 2. welke boetes hebben zij gekregen of de verantwoordelijke ouders ? 3. wie heeft de gestolen goederen van de slachtoffers vergoed ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() had hij ze moeten wit schilderen ??
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Gans deze zaak bewijst nog maar eens één ding: [size=3]de Liga voor de Mensenrechten moet buiten de wet gesteld worden[/size]! Hun advocaat, de marxist Jos Van der Velpen, neemt het op voor de jonge vreemde boefjes!!! Tégen het eigen volk! Het is duidelijk dat onze gemeenschap nog véél te tolerant is tav links gespuis en (neo)marxistisch tuig in het bijzonder.[edit]
Laatst gewijzigd door Guderian : 4 augustus 2005 om 19:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kleine criminelen ? met de matrak der op ! ze zullen zich wel 2 keer bedenken ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Schepen
|
![]() Grappig onderwerp, dit gaat weer een pak stemmen opleveren. Sommige mensen zijn blijkbaar toch wel wat snuggerder dan andere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat was ook bewijsmateriaal met die SPa parlementslid de Marokkaanse Belg Faroud en nog iets... hij betrapte ze zelfs op heterdaad met brandbommen, zijn vriendjes !![edit] [size=1]Edit:[/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 4 augustus 2005 om 20:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alsof de VRT beter zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En wanneer werden die vandalen terechtgesteld of toch tenminste samen met hun familie het land uitgezet? Ik heb dat ergens gemist.
|
![]() |
![]() |