Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 27 augustus 2005, 11:51   #21
Liesje1984
Vreemdeling

Standaard

Koning Albert heeft vroeger een misstap gedaan dus moet hij daar ook zijn verantwoordelijkheid voor opstellen! hij moet Delphine goed keuren! Het is en blijft zijn dochter!
Liesje1984 is offline  
Oud 28 augustus 2005, 12:35   #22
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
De peiling van de Stemmenkampioen toont aan hoe progressief Groen! wel is:
Op de vraag: Moet Albert Delphine erkennen? Krijgen we volgende antwoorden:
Groen! : 70% JA
VLD : 69.3% JA
Gemiddeld: 75.4% JA

VLD en Groen! samen brengen dus meest begrip op voor de middeleeuwse praktijken van onze belaagde vorst.
het is toch maar logisch dat je uw kind erkent?

als je kindjes kunt maken moet je er maar voor zorgen ook vind ik

of snap ik de vraag verkeerd?
Gertj3 is offline  
Oud 28 augustus 2005, 13:21   #23
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
het is toch maar logisch dat je uw kind erkent?
als je kindjes kunt maken moet je er maar voor zorgen ook vind ik
of snap ik de vraag verkeerd?
Natuurlijk moet Albert zijn dochter erkennen. Ik wou enkel de schijnheiligheid van Groen blootleggen. Zij brengen (samen met VLD) meest begrip op voor Albert die zijn elementaire plicht verzuimt.
luc broes is offline  
Oud 28 augustus 2005, 13:31   #24
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk moet Albert zijn dochter erkennen. Ik wou enkel de schijnheiligheid van Groen blootleggen. Zij brengen (samen met VLD) meest begrip op voor Albert die zijn elementaire plicht verzuimt.
Je maakt je druk om niks. Meer dan tweederde van de GROEN!-kiezers vindt dat Albert zijn dochter moet erkennen. Dat is amper een verschil met de andere partijen.
groene flamingant is offline  
Oud 28 augustus 2005, 13:39   #25
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Je maakt je druk om niks. Meer dan tweederde van de GROEN!-kiezers vindt dat Albert zijn dochter moet erkennen. Dat is amper een verschil met de andere partijen.
Moest voor Groen sociale rechtvaardigheid op de eerste plaats komen (zo doen ze zich toch voor) dan zouden ze meer dan de anderen Albert moeten afkeuren.
Ik ben groen, maar maak me al lang niet meer druk om Groen!
luc broes is offline  
Oud 28 augustus 2005, 13:50   #26
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Moest voor Groen sociale rechtvaardigheid op de eerste plaats komen (zo doen ze zich toch voor) dan zouden ze meer dan de anderen Albert moeten afkeuren.
Ik ben groen, maar maak me al lang niet meer druk om Groen!
Is je kritiek nu gericht op de groene partij of op de groene kiezers? Je moet wel weten wat je wilt hé.
Oud 28 augustus 2005, 13:57   #27
luc broes

Standaard

Citaat:
Is je kritiek nu gericht op de groene partij of op de groene kiezers? Je moet wel weten wat je wilt hé.
Mijn kritiek is gericht op al wie zich sociaal vooruitstrevend voordoet, maar dit in geval van Albert niet is om wille van 'hogere' belangen.
Ik weet wat ik wil.
luc broes is offline  
Oud 29 augustus 2005, 20:27   #28
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn kritiek is gericht op al wie zich sociaal vooruitstrevend voordoet, maar dit in geval van Albert niet is om wille van 'hogere' belangen.
Ik weet wat ik wil.
En waarom zou een groene kiezer tegen u verantwoording moeten afleggen over zijn persoonlijke mening? Komt een ander u ook vertellen wat u moet denken?
Oud 29 augustus 2005, 21:40   #29
luc broes

Standaard

Citaat:
En waarom zou een groene kiezer tegen u verantwoording moeten afleggen over zijn persoonlijke mening? Komt een ander u ook vertellen wat u moet denken?
Ik schrijf aan niemand voor wat men moet denken, maar ik verwacht wel dat de eigen daden overeenstemmen met de eigen principes.
Iedereen heeft natuurlijk het recht om te zeggen: luister naar mijn woorden maar kijk niet naar mijn daden.
En ik heb het recht daar mijn mening daarover te hebben.
luc broes is offline  
Oud 29 augustus 2005, 22:11   #30
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik schrijf aan niemand voor wat men moet denken, maar ik verwacht wel dat de eigen daden overeenstemmen met de eigen principes.
Iedereen heeft natuurlijk het recht om te zeggen: luister naar mijn woorden maar kijk niet naar mijn daden.
En ik heb het recht daar mijn mening daarover te hebben.
Waarom maakt u zich dan enkel druk om die 30% groenen? Moet een liberaal dan geen principes hebben? Nogal hypocriet van enkel die groenen met de vinger te wijzen, niet?
Oud 29 augustus 2005, 22:32   #31
luc broes

Standaard

Citaat:
Waarom maakt u zich dan enkel druk om die 30% groenen? Moet een liberaal dan geen principes hebben? Nogal hypocriet van enkel die groenen met de vinger te wijzen, niet?
Ik dacht dat Groen! sociaal was, en dat de liberalen dat minder waren. Ik dacht ook dat enkel bij de liberalen nogal wat verwende fils �* papa waren die hoog oplopen met koningen en prinsesjes. Mogelijk ben ik verkeerd.
luc broes is offline  
Oud 29 augustus 2005, 22:41   #32
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat Groen! sociaal was, en dat de liberalen dat minder waren. Ik dacht ook dat enkel bij de liberalen nogal wat verwende fils �* papa waren die hoog oplopen met koningen en prinsesjes. Mogelijk ben ik verkeerd.
Misschien moet u gewoon een onderscheid maken tussen een partij en zijn kiezers.
Oud 29 augustus 2005, 22:53   #33
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

VLD en Groen! samen brengen dus meest begrip op voor de middeleeuwse praktijken van onze belaagde vorst.
pffff ... heel dien draad doorlezen en ... ik begrijp er niets van

of beter ik ( denk zelfs de meesten onder ons ) begrijp jou niet luc broes

de vraag is of Albert z'n dochter moet erkennen ...
da's dus te beantwoorden met JA of NEEN, iets anders kan niet echt

Groen! en VLD vinden met zeer grote procentuele meerderheid van wel en dat betekent dan volgens jou dat ze dus het meest begrip opbrengen voor middeleeuwse praktijken ?

da's zowat net hetzelfde of je iemand in een enquête zou vragen of het stad meer geld en middelen zou moeten vrijmaken voor al die kauwgomrestanten van de stoep te verwijderen
zegt die desbetreffende persoon ja dan is die persoon volgens jou een aanhanger van een kaugomcultuur[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by praha on 29-08-2005 at 23:54
Reason:
--------------------------------

Citaat:

pffff ... heel dien draad doorlezen en ... ik begrijp er niets van

Groen! en VLD vinden met zeer grote procentuele meerderheid van wel en dat betekent dan volgens jou dat ze dus het meest begrip opbrengen voor middeleeuwse praktijken ?

da's zowat net hetzelfde of je iemand in een enquête zou vragen of het stad meer geld en middelen zou moeten vrijmaken voor al die kauwgomrestanten van de stoep te verwijderen
zegt die desbetreffende persoon ja dan is die persoon volgens jou een aanhanger van een kaugomcultuur[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

pffff ... heel dien traad doorlezen en ... ik begrijp er niets van

zegt die desbetreffende persoon ja dan is die persoon volgens jou een aanhanger van een kaugomcultuur[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door praha : 29 augustus 2005 om 22:54.
praha is offline  
Oud 29 augustus 2005, 23:00   #34
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

wat had groen! dan moeten zeggen ?

neen ?
om daarna verweten te worden als een bende geitenwollensokkendragers die in de jaren 60 zijn blijven steken en overal maar lustig rondwippen in een vrije-sex-roes maar het niet zo nauw nemen met het dragen van verantwoordelijkheden als er her en der wat kinderen van komen ?
praha is offline  
Oud 2 september 2005, 16:03   #35
luc broes

Standaard

Citaat:
Misschien moet u gewoon een onderscheid maken tussen een partij en zijn kiezers.
Je zegt dus dat bij Groen! een kloof gaapt tussen hun kiezers en de top.
Dit is Belgisch!
luc broes is offline  
Oud 6 september 2005, 17:56   #36
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Je zegt dus dat bij Groen! een kloof gaapt tussen hun kiezers en de top.
Dit is Belgisch!
Een partij trekt mensen van verschillende strekkingen aan en elk van die kiezers bepaalt zelf zijn mening. En 70 die pro is, dat noem ik nu niet echt een kloof hoor
Oud 7 september 2005, 20:28   #37
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Bij de bubbers was 874578% van de 11 miljoen leden voor erkenning

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline  
Oud 7 september 2005, 20:33   #38
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Trouwens die delfien wil alleen maar in de pers komen om meer poppetjes van wc-papier te verkopen.Wie zou anders erkenning willen van een stuk krapuul dat 20 jaar niet naar zijn kinderen kijkt.Gelijk dat ze in de Rodenbachstede zouden zeggen:deen bertn i wok moa riftje raftje van kotjesvoalk!

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline  
Oud 10 september 2005, 21:17   #39
groentje
Minister-President

groentje's schermafbeelding

Standaard

OK, ik heb even moeten doorlezen vooraleer ik snapte waar luc broes heen wilde. Hij vindt het dus niet schandalig dat 70% van Groen! (?) wil dat Albert II zijn dochter erkent, maar dat net 30% dat niet vindt.
Kijk, met die vraag kan je alle richtingen uit. Misschien vond men, dat het niet bewezen is (ik weet het niet, hé, ik heb die vraag niet gesteld gekregen), of dat het een privézaak was, of kon het de persoon in kwestie net geen donder schelen, net omdat hij geen vaste kijker van Royalty is en de boekskes leest.
Als zou blijken dat Delphine zijn dochter is, zou een erkenning zijn blazoen niet bezoedelen, integendeel. Maar ik ben onverschillig tegenover het koningshuis, niet tegen.... Wat den berre doet, moet hij dus weten.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline  
Oud 10 september 2005, 22:02   #40
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje
OK, ik heb even moeten doorlezen vooraleer ik snapte waar luc broes heen wilde. Hij vindt het dus niet schandalig dat 70% van Groen! (?) wil dat Albert II zijn dochter erkent, maar dat net 30% dat niet vindt.
Kijk, met die vraag kan je alle richtingen uit. Misschien vond men, dat het niet bewezen is (ik weet het niet, hé, ik heb die vraag niet gesteld gekregen), of dat het een privézaak was, of kon het de persoon in kwestie net geen donder schelen, net omdat hij geen vaste kijker van Royalty is en de boekskes leest.
Als zou blijken dat Delphine zijn dochter is, zou een erkenning zijn blazoen niet bezoedelen, integendeel. Maar ik ben onverschillig tegenover het koningshuis, niet tegen.... Wat den berre doet, moet hij dus weten.
Dat heeft nogal wat voeten in de aarde.
Ik nam aan dat Groen! de meest 'progressieve' groep is. Uit de houding ivm Delphine lijkt dat niet zo te zijn. Dat is alles. Is dat nu echt zo moeilijk?
Amen en uit
luc broes is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be