![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |||||||
|
Banneling
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PAJOT : 25 september 2005 om 10:21. |
|||||||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een grote stap is dan inderdaad dat ze tenminste hun kinderen vanaf 2.5 jaar naar de peuter- en kleuterklas laten gaan, maar alhoewel autochtonen dit voor 95% doen, blijkben allochtonen daar nog niet aan 50% te geraken. Ik wil je standpunt best volgen, en verklaren dat er geen taalproblemen met allochtonen zijn, of HOEVEN te zijn. Maar dan moeten ze wel zelf stoppen met mekkeren dat ze door hun taalachterstand worden achteruitgestoken op die "slechte" en "discriminerende" scholen! Ik word er kotsmisselijk van; Blijkbaar hebben we de laatste jaren speciale lerarenopleidingen gegeven voor mensen die slecht en discriminerend onderwijs moeten geven en zelfs hebben we de moeite gedaan om "slechte" scholen op te starten! Il faut le faire!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar volgens mij stopt dat niet van de enige dag op de andere. Zelf volg ik dus Firestone, om reeds vanaf het eerste studiejaar lesjes Engels of Frans of zelfs beide te geven. Ik was 8 jaar toen ik begon met mijn eerste lessen Frans. Verder heb ik een zeer gedegen opleiding Frans gekregen, waarvoor ik de leerkracht nog steeds bewonder (heb zelfs haar tip doorgegeven aan de leerkracht Frans van mijn dochter - die het heeft uitgevoerd met groot succes). Het rare is echter dat ik op professioneel gebied NOOIT geen gebenedijd woord Frans heb moeten gebruiken. NOOIT naar Frankrijk of Wallonie op verlof geweest. Enige praktijkervaring ontbreekt dus volkomen. En toch... kon ik verleden jaar na een uurtje of twee acclimatizeren, volop communiceren met de fransen toen ik er op verlof ging. Ik blijf erbij dat die taal blijft hangen doordat ik de basis vanaf 8 jaar heb aangeleerd. Ofwel moet ik ervan uitgaan dat het niveau van het taalonderwijs dat ik gekregen heb veel en veel hoger lag dan het niveau dat mijn dochters hebben gekregen (zelfs in Latijn-Moderne talen richting!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 september 2005 om 17:03. |
|||||
|
|
|
|
|
#29 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De luiheid en het falen van vele "leerlingen" krijgt als oplossing:maak het hen nog gemakkelijker, geef ze nog meer de pap in de mond enz enz De leerkrachten zitten er mee, moeten er maar hun plan mee trekken en de werkelijkheid verdoezelen door het aanpassen van puntensystemen enz zodat de meesten kunnen doorgaan als "geslaagd"... Diegenen met 48%+ gedelibereerd hebben evengoed een "A-attest" als de harde werkers met 95%. Over de % heeft men het natuurlijk niet, ze hebben gewoon allen een "A-attest"... Het gaat hier natuurlijk over het invoeren van vakken die,in een Nederlandstalige school, in het Frans zouden moeten gegeven worden: gewoon onzinnig. De interesse van de Vlaamse jeugd gaat nu vooral uit naar het Engels, vandaar de mindere prestaties voor het Frans. Aardrijkskunde enz in het Frans? Tenzij voor super-intelligente groepjes, te gek om los te lopen. Als het dan weer op een mislukking uitloopt zal het natuurlijk de schuld zijn van het onderwijs en niet van de bedenkers ervan...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door andev : 25 september 2005 om 17:14. |
|||||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor de VLD moeten we vanaf de papschool opgeleid worden als jonge werkkrachten. Wiskunde, economie en talen zijn voor hen de enige belangrijke vakken. Het liefst zou de VLD vakken als geschiedenis, esthetica, aardrijkskunde, godsdiienst/zedenleer,enz... ineens volledig afschaffen. Maar omdat hen dat niet lukt, proberen ze dan maar die vakken te laten overschaduwen door het taalonderwijs.
Uiteraard krijgen die economische liberalen dan nog eens de steun van de francofiele liberalen, die dit voorstel aanzien om het onderwijs te verfransen, en voor wie dit een mogelijkheid is om de "boerenkinkels", de arbeiderszonen en de allochtonen te zuiveren uit hun "elitaire" onderwijs. |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hij had wel een universitair diploma...(en niet van de European University! |
|