![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat hebben mensen eraan om zich bij een bepaalde specifieke groep aan te sluiten?
Zo ineens iets van mening zijn, en dat samen gaan hebben. Ik zie er geen echte elite in... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
minder luizen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||||
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Waarom??? ![]() Ik verwonder mij elke dag van welke vragen sommigen wakker liggen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Geertje : 3 oktober 2005 om 14:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Over smaak valt er niks te discussiëren ...
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() het komt oorspronkel van de working class die (mede) de skinheadbeweging op gang hebben gezet, zij waren kaal voor de gemakkelijkheid en de hygiëne.
En lion's pride enz. zijn niet de echte skinheads zij zijn slechts een namaaksel van de originele oldschool skins en vinden zichzelf zeer koel omdat ze aggressief zijn en extreem rechts. (oorspronkelijk was skin zijn een links symbool en nu zijn de meeste skins trouwens nog altijd anti-nazis, maarja, wat doe je aan mediacontrole) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() het komt oorspronkel van de working class die (mede) de skinheadbeweging op gang hebben gezet, zij waren kaal voor de gemakkelijkheid en de hygiëne.
En lion's pride enz. zijn niet de echte skinheads zij zijn slechts een namaaksel van de originele oldschool skins en vinden zichzelf zeer koel omdat ze aggressief zijn en extreem rechts. (oorspronkelijk was skin zijn een links symbool en nu zijn de meeste skins trouwens nog altijd anti-nazis, maarja, wat doe je aan mediacontrole) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Maar wat voor een? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Eerst waren er de mods, working class kids die in de gouden jaren '60 plots geld hadden om te besteden aan kostuums, platen, uitgaan, ...
In de jaren '60 waren er echter ook regelmatig knokpartijen tussen buurtbendes, knokken doe je niet in je dure kostuum dus dat deden ze in een polohemdje, jeans, bretellen en hun werkschoenen. De jongere generatie van 14-15 jaar wilde ook cool zijn maar had gewoon het geld niet voor de scooters, kostuums en dus beperkten ze zich tot het knok-uniform van de mods dat wel binnen handbereik lag. Hun haar werd anno '68 zeker niet blot geschoren maar toch kort genoeg. Kijk bvb eens rond op google naar de hoes van skinhead moonstomp van Symarip. Na de jaren '68-'70 werd het even stil rond de skinheads maar na de punk doken ze weer op. Als jullie meer interesse hebben. George Marshall heeft een paar goede boeken geschreven over de skinheadcult : Skinheadbible, Skinhead Nation (met aziatische, joodse en zwarte skins). Der is ook een boek skins in belgium over de belgische skinheadscene tussen '80 en eind jaren '90. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Partijlid
|
![]() Wat een onzin topic!
![]() |
#31 |
|
![]() Zeg dat wel.
Om over het onderwerp maar te zwijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Mooie kat.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik hou van katten. Die van mij is nu 12 jaar. Als ik eens een digitaal fotootje vind, post ik hem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() de volgende keer dat ge er op straat ene tegenkomt moet ge dat maar eens vragen, liefst breed grijnzend, precies of dat ge met zijn voeten wilt spelen, hem belachelijk maken.Goed?Vraag het ook eens aan een magrebijn nu ge er toch zijt, die scheren zich ook dikwijls kaal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Interessant weetje maar ik betwijfel of de link kan gemaakt worden tussen 1890 en 1968.
|
![]() |
![]() |