![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En trouwens nog iets, al die mensen hier proberen de Islam te verdedigen door voorbeelden aan te halen over het christendom. Do I give a fuck ? Is alles nu ok omdat vroeger christenen zich misdragen hebben ?
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Christenen zijn domme mensen.
|
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1,5 miljard mensen worden in hun essentie van hun culturele basis belachelijk gemaakt en belasterd met terrorisme.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
weer eens een moslimland overhoop loopt ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Door sommige blanken.
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Hier gaan we weer.
Dikke zeveraar. "Zij zijn eerst begonnen, dus dan mag het !!"
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En concilies En een synode En kerkvaders En pausen (juist gelezen, meervoud) |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je zou toch het schijt krijgen van dit soort argumenten.
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Bewijst hoe ni te onderschatten die moslims wel ni zijn. En gij ma wa VB zitten zeiken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dus omdat de christenen een paar kruistochten begonnen zijn (trouwens terecht, de moslims waren zo een beetje het byzantijns rijk aan het bijeenrammen) is het nu ok dat de moslims nog rustig verdergaan met moorden en plunderen ? Jij bent een mietje EN een stommeling jongen. Het enige wat jij doet is zeggen hoe goed het wel is dat ze geen "burgertruttekes" zijn. En trouwens, ik stem niet op het VB, klaarblijkelijk vind je geen betere argumenten dan met je vingertje te wijzen naar mij en te zeggen dat ik een blokkertje ben.
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Man denk eerst na voor ge zo'n stomme reactie plaatst. Waar leest ge dat ik akkoord ben met de moslims? Ik reageerde enkel op VDB met zijn opmerking over de misdadige mahomet en de heilige christus.
|
![]() |
![]() |
#35 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoeveel mensen heeft jezusken dan aan zijn zwaard geregen ? Idioot.
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Natuurlijk gaat het niet over het afbeelden van Mohammed.
Het gaat erover dat vertegenwoordigers van moslimorganisaties hier in België eisen dat niet-islamieten niet meer zouden lachen met, noch kritiek geven op het islamitische geloof.
#37 |
Parlementslid
|
![]() En ge kunt blijkbaar ook al niet lezen. Waar heb ik gezegd dat jou "jezusken" mensen aan zijn zwaard heeft geregen. Ik zeg dat volgelingen van hem en in zijn naam miljoenen mensen hebben uitgeroeid.
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om wat hun volgelingen doen maar om wat ze zelf deden. Welk voorbeeld de profeten zelf gaven. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Hier heeft u trouwens ook nog niet op geantwoord. Citaat:
Citaat:
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 8 februari 2006 om 15:26. |
|||
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waardig? Heb je niet gemerkt dat de straten in klaarlichte dag totaal leeg waren? De mensen zijn hoogstwaarschijnlijk weggevlucht van zodra ze die "waardige" betoging hebben zien afkomen. Er was geen geweld. Er was ook veel woede. En er werd geen aanvraag ingediend. En de politie heeft niets durven doen. Die betoging was voor veel blanke Brusselaars allesbehalve een geruststelling geloof mij vrij. |
|
![]() |