![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hamas maakt het Israël dan ook gemakkelijk. Een regering die terreurdaden steunt in buurlanden zal geïsoleerd raken ( gelukkig maar).
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Hamas, verkozen door de Palestijnen, heeft onlangs in Teheran(duivels onder mekaar) bevestigd dat ze Israel NOOIT zullen erkennen. Hou dus op met dat vingertje wijzen richting Israel. en zit eens wat meer op de kap van de Hamassers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Hamas is niet één persoon of entiteit, wie was dat die in Teheran sprak?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Hm ok
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hetgeen Iran en paar dagen geleden weer liet zien ivm dat bureau voor zelfmoordenaars was weer treffend. En dan maar klagen dat de islam in een slecht daglicht geplaatst wordt. En die open samenleving die je beoogt vòòr de immigratie van joden zag er ook je dat niet uit. Het had eerder iets weg van de far west. Wees nu eens eerlijk, geloof jij nog dat moslims als gemeenschap kunnen praten? En zo ja, waar hebben ze dat al gedaan? Ik zie van Nigeria over Sudan en van Kashmir tot de Filipijnen alleen maar eindeloos geweld.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Hezbollah is geen haar beter. Niet toevallig eten die uit de hand van Iran in Libanon en Palestina.
Arafat heeft uiteindelijk ingezien dat met geweld alleen niks te bereiken viel. Prachtig toch hoe twee ex-terroristen als Arafat en Rabin de Nobelprijs voor de Vrede kregen? En ik bedoel het niet cynisch. Het zegt iets over zienswijzen en hoe die kunnen veranderen naarmate men ouder wordt en gezapiger tegen het leven aankijkt. Helaas werd Arafat ervoor als een verrader beschouwd, en Rabin, tja, die moest het zelfs met zijn leven bekopen. En in het Midden-Oosten is er maar weinig ruimte voor loutering of matiging.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Naar het schijnt zouden daar in dit rapport wel interessante dingen over te lezen vallen. (Ik ben er zelf nog niet aan begonnen, heb enkel even de samenvatting doorgenomen.)
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 21 april 2006 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |