Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2006, 19:36   #21
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

weet je.. ze zijn weer bezig hun vinger in hun eigen oog te steken... tot aan hun elleboog trouwens....
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 19:37   #22
Tegendradigaard

Standaard

Ik vond de woorden van Lambert dodelijk...
ik stel voor om hun centen af te pakken...
Oud 18 mei 2006, 19:37   #23
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Alsof CD&V, N-VA en VLD verantwoordelijk zijn voor de ideëen van de sossen en alle Waalse partijen.

Zie mijn bovenstaande post. Ze zijn even schuldig enkel huichelachtiger en laffer.

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 18 mei 2006 om 19:38.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 19:38   #24
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Juist in Terzake hebben ze daar een kwartier over geluld en ze zijn er in geslaagd om op heel die tijd....nul, nada, geen ene, niemand Vlaams Belanger aan het woord te laten...
Ook net gezien. Het was weer hilarisch. Een echt lege dozengesprek.

Het leukste was dan nog Vermassen die de heiligen kwam uithangen, terwijl hij het grootste krapuul vrijkrijgt. Zoals die laatste keer toen hij een man vrijkreeg die zijn vrouw gruwelijk had vermoord omdat hij dacht dat ze hem platonisch bedroog.

De man is door de smerige truuks van Vermassen vrijgekregen en zal nu zelfs de kinderen opvoeden warvan hij de moeder vermoord heeft. Schoon advokaatje die Vermassen, die had zelfs Dutroux vrijgekregen.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 19:39   #25
Tegendradigaard

Standaard

Tja en het resultaat staat al vast.

Als het VB zijn centen niet wordt afgepakt dan zullen ze kunnen zeggen : zie wij zijn onschuldig en moet de rest zwijgen.

Als het VB zijn centen wel wordt afgepakt (en ik reken er op want wie benoemt de rechters van de RVS... juist.. wiens brood men eet, wiens woord men spreekt) dan zal het VB bij de volgende verkiezingen in 2007 weer een gigantische sprong vooruit maken.
Oud 18 mei 2006, 19:40   #26
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Ook net gezien. Het was weer hilarisch. Een echt lege dozengesprek.

Het leukste was dan nog Vermassen die de heiligen kwam uithangen, terwijl hij het grootste krapuul vrijkrijgt. Zoals die laatste keer toen hij een man vrijkreeg die zijn vrouw gruwelijk had vermoord omdat hij dacht dat ze hem platonisch bedroog.

De man is door de smerige truuks van Vermassen vrijgekregen en zal nu zelfs de kinderen opvoeden warvan hij de moeder vermoord heeft. Schoon advokaatje die Vermassen, die had zelfs Dutroux vrijgekregen.
Dat is gewoon ne mediagek die Vermassen...

en tja zelfs in Sovjet Rusland mocht de beklaagde iets zeggen.... we staan al verder. We zitten in de Stalin tijd...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 18 mei 2006 om 19:41.
Oud 18 mei 2006, 19:42   #27
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht

Als 1 miljoen mensen het Vlaams Belang niet racistisch vinden door er hun stem aan te geven. Welk recht hebben dan de andere partijen om hun met recht bekomen dotatie af te nemen?
Of deze mensen nu het Vlaams Belang al dan niet racistisch vinden doet niets ter zake. Naar mijn mening zijn we al zover dat mensen niet meer beseffen wat racisme is. Het gaat hem overigens over vreemdelingenhaat, eerder dan over racisme. Het Vb is voor beiden veroordeeld.

Zelf al vinden alle Vlamingen dat stelen mag, dan zal dit toch nooit worden goedgekeurd door rechtbanken. Het is zo dat een parlement de wetten stemt. Dit berust op de macht van een meerderheid.
Voor wat de mensenrechten betreft ligt het nog gevoeliger: deze zijn mundiaal, ook Europees en tenslotte Belgisch vastgelegd in wetten.
Het zijn universele wetten (letterlijk: van toepassing in het heelal) dat wil zeggen men aanziet deze als evident en niet afschafbaar.
Het systematisch overtreden van mensenrechten kan leiden tot internationale sancties, tenslotte ook door het bezetten van het land door de troepenmacht samengesteld door de verenigde naties.
Dat wij hier een partij hebben die jarenlang heeft propaganda en misleiding gebruikt om mensen te hersenspoelen, om hen wijs te maken dat vreemdelingenhaat "normaal" is doet er niet toe. Het is een universeel misdrijf.
Dit misdrijf is universeel aanvaard als een misdaad omdat men in alle landen van de wereld heeft ondervonden dat vreemdelingenhaat leidt tot het uitmoorden van volkeren en dat racisme leidt tot het doden van mensen.
De eerste slachtoffers zijn al gevallen. De stap naar Klu KLux Klan toestanden wenst niemand met lede ogen aan te zien. Het is nu genoeg.

Een partij die een misdaad promoot is een schurkenpartij. Indien deze aan de macht komt is het land dat zo handelt een schurkenstaat.
Voor minder zou men in opstand komen.
Het Vb kan enkel blijven bestaan indien het zich aanpast aan de wetten die niet enkel in dit land maar overal in de wereld gelden als minimum fatsoensnormen.

Het is dus nu: [SIZE=6]aanpassen of oprotten.[/SIZE]

Laatst gewijzigd door ericferemans : 18 mei 2006 om 19:44.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 19:44   #28
Tegendradigaard

Standaard

En daar gaan we weer ericferemans je vergeet dat recht van vrije meningsuiting dat staat ook in de UVRM HE...

Het is weer van selectief dat recht wel en dat recht passen we niet toe he..
Oud 18 mei 2006, 19:45   #29
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coekie Bekijk bericht
3. Een nieuwe kamermeerderheid kan uiteraard de wet wijzigen en bv fraude ook een grond maken op basis waarvan een dotatie kan worden ingehouden. Ik denk wel dat dat nog een tijdje zal duren.

Coekie

Ik denk niet dat de sossen zo zot gaan zijn in hun eigen voet te schieten.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 19:45   #30
Geertje

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Eigenlijk moeten we ons niet veel aantrekken van deze cinema. De gewone burger is zeer alert geworden, en weet dat de media meestal het woord objectiviteit nauwelijks nog kent. Het enige wat hen interesseert is mediageil zijn en alles opkloppen, ze willen nieuws zoals een Big Brother-show brengen. Alles is opgeklopt en er is nergens nog realisme te vinden.

Natuurlijk heb je de believers voor wie de VRT heilig is en gewoon de kerk vervangen heeft om in te geloven, maar zo'n mensen die alles slikken heb je eenmaal altijd gekend.

Laatst gewijzigd door Geertje : 18 mei 2006 om 19:46.
Oud 18 mei 2006, 19:45   #31
Ronny King
Burger

Standaard

De wapenwet en deze aanval zijn het hoofdoffensief van dit crapuul. 380.000 legele, geregirstreede wapenbezitters worden onteigend door een paarse maffia geleid door een pedofiel en een waals ZWEEDSE drugshoer, die hiermee hopen het Vlaams belang te kelderen en daarmee per KB den belzieke strontstaat het OCMW van de wereld te maken en Bert den Rozeballetridder van sexen-klootburg zijn infantiele phippe zijne job te vrijwaren.
Ronny King is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 19:45   #32
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Als men nu echt het belang zijn dotatie gaat afnemen en zo de partij uit de politiek probeert te stampen dan zal ook ik als rechtgeaarde vlaming overwegen om vb te stemmen
maarte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 19:45   #33
ericferemans

Standaard

Citaat:
En daar gaan we weer ericferemans je vergeet dat recht van vrije meningsuiting dat staat ook in de UVRM HE...

Het is weer van selectief dat recht wel en dat recht passen we niet toe he..
BRUSSEL 18/05 (BELGA)
Het Europees Hof van de Rechten van de Mens (EVRM) heeft op 5 mei de klacht die Vlaams Belang-lid Luc Lamine had ingediend tegen de Belgische staat, onontvankelijk verklaard. Lamine, hoogleraar contractrecht en (ondertussen gewezen) lid van het Vlaams Belang in Rotselaar, diende de klacht bij het EVRM in naar aanleiding van de veroordeling van de drie vzw's van het Vlaams Blok door het hof van beroep te Gent.

[SIZE=4]"Het Hof heeft geoordeeld dat er geen enkele schending van de rechten en vrijheden die gegarandeerd worden door het Verdrag of de Protocollen daarbij, kon worden vastgesteld",[/SIZE]
aldus Lamine. De zaak is nu definitief gesloten.
Oud 18 mei 2006, 19:46   #34
Tegendradigaard

Standaard

Ik denk trouwen dat telkens Stalin Lambert op TV komt Spirit nen hoop kiezers kwijt geraakt...
Oud 18 mei 2006, 19:47   #35
Tegendradigaard

Standaard

Adolferemans zo is het ook begonnen in nazi Duitsland he... tegenstanders de mond snoeren he...
Oud 18 mei 2006, 19:47   #36
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ronny King Bekijk bericht
De wapenwet en deze aanval zijn het hoofdoffensief van dit crapuul. 380.000 legele, geregirstreede wapenbezitters worden onteigend door een paarse maffia geleid door een pedofiel en een waals ZWEEDSE drugshoer, die hiermee hopen het Vlaams belang te kelderen en daarmee per KB den belzieke strontstaat het OCMW van de wereld te maken en Bert den Rozeballetridder van sexen-klootburg zijn infantiele phippe zijne job te vrijwaren.
over crapuul gesproken. Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...;"
Oud 18 mei 2006, 19:48   #37
Geertje

Standaard

Citaat:
Ik denk trouwen dat telkens Stalin Lambert op TV komt Spirit nen hoop kiezers kwijt geraakt...
Ze hebben maar 3 kiezers. Een blinde, een verslaafde en een homo.
Oud 18 mei 2006, 19:49   #38
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Ze hebben maar 3 kiezers. Een blinde, een verslaafde en een homo.
ik mankeer ne paardekop... of is dat.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 18 mei 2006, 19:49   #39
ericferemans

Standaard

Citaat:
Adolferemans zo is het ook begonnen in nazi Duitsland he... tegenstanders de mond snoeren he...
Neen: de ultra conservatieven traden niet op tegen Adolf Hitler, die precies evenveel procent van de stemmen hadden als het VB nu omdat ze "respect hadden voor de vrije meningsuiting en de democratie". De anderen gedoogden een minderheidsregering. Even later zaten al duizende politici in de gevangenis. Het parlement brandde af (zogezegd de communisten, in feite de nazis zelf). Einde democratie.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 18 mei 2006 om 19:50.
Oud 18 mei 2006, 19:50   #40
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
over crapuul gesproken. Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...;"
U veralgemeent ericferemans.. U bent geen haar beter dan diegenen die U meent te bestrijden zo..

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be