![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik geef u groot gelijk met de lijst partijen die u opnoemt. (alleen N-Va ben ik niet mee akkoord daar de verhouding Spirit-VU wel ongeveer overeenkomt met de verhouding Spirit en N-Va, trouwens N-Va is een nieuwe partij die heel degelijk werk verricht)
Daarbij komt nog dat AGALEV wel al de kans gekregen heeft om te spreken (meeregeren) maar door de bevolking te licht werd bevonden en aan de kant is gezet. Ze zitten idd wel nog in de Vlaamse regering maar doen daar niets meer (of ik verneem er toch niets meer van). Ligt Belsene trouwens niet in het Brussels Gewest en daar zitten ze niet in de regering (dacht ik toch) En dat iedereen zijn/haar mening mag uiten is idd gelukkig ook een feit, iedereen dus hee
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
één woord: smurfenpolitiek.
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Strijden voor artikel 19 tegen anti-democratisch Vlaams-nationalisten! (P.S: de Grondwet is wel Belgisch, he ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hoe dat ik daar niet op gekomen ben, het is nog waar ook
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik vind het ook maar niks dat de vlaamse groenen zich gaan mengen in een federale problematiek.
Indien ze ook met zoveel energie en overgave geprotesteerd hadden tegen het talibanregime waren er misschien geen vluchtelingen geweest. Maar nee, ze hielden liever hun "vuivechter" achter de hand om de federale regering voor schut proberen te zetten tijdens de golfoorlog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Ik zou die Afhanen eerst achter glas zetten zodat die groenen geen eten kunnen gooien naar ze
![]()
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Tenslotte houden ze geen echte hongerstaking (zie andere topics). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zeg dat tegen pater leman en de liga van de "mensenrechten" waar er ook een paar van uw partijgenoten inzitten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
IEDEREEN heeft recht van spreken in België en Vlaanderen, zolang het niet tegen de wetten indruist, dus niet discriminerend, negationistisch, anderen verbieden te spreken, aanzetten tot criminele feiten... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Negationisme is niet waarheid. Discriminatie is noch waarheid, noch leugen, discriminatie is anderen achterstellen. Aanzetten tot criminele feiten, kan daar waarheid in zitten? Anderen verbieden te spreken houdt geen boodschap van waarheid in, dat houdt het ontnemen van rechten in. Deze rechten mogen alleen ontnomen worden als ze tegen de wet zijn. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |||||
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan zijn we uitgepraat. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||||
|
![]() Citaat:
leveren aan nepal?). We weten ondertussen al wat agagalev verstaat onder democratie! laat mij dus toe het ergste te vrezen! |
|||||||
![]() |
![]() |