![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() als ze gelijk willen zijn moeten ze gewoon zwijgen nu.
het probleem is juist dat ze menen meer aandacht te verdienen dan de anderen. zoals gaypride en holbi olimpics. volgens mij wil men absoluut dat wij met hen praten over hun ziekte,terwijl gewoon aanvaarden niet gewenst wordt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is maar of de islamieten door voor pleiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(bent u een nickname van Alexandra Colen of zo?)
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() laat ons stellen dat het een ziekte noemen,een reactie is op de verwijten naar hetro's toe.
dit is de polarisatie die men zelf oproept. ik ken persoonlijk ook homo's,ik weet het maar ik ga er niet over praten met die mannen. er wordt over vanalles gepraat maar daarover niet,ik heb daar geen boodschap aan |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 28 mei 2006 om 11:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik moet zeggen, dat de meeste Homo's en lesbische vrouwen die ik ken, eerder negatief reageren op dergelijke acties.
Ze willen niet anders worden behandeld door de gemeenschap, maar doen er alles aan om aan te tonen hoe anders ze zijn dan anderen. Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 28 mei 2006 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Idd, de Gay Pride wordt ook in vraag gesteld door vele holebi's. Is het eigenlijk nog wel nodig? Ze hebben intussen al veel rechten verkregen en dat door zulke acties, maar nu lijken ze te ver te gaan met hun vraag naar een speciale schepen, maar ik denk eerlijk niet gezegd niet dat iemand verwacht dat die er ook daadwerkelijk zal komen.
Maar het blijft belangrijk dat ze de boodschap uitdragen naar alle normaaldenkende mensen (hetero of holebi) om niet op het VB te stemmen om de eenvoudige reden dat zij de rechten van holebi's keihard wensen te schenden en daar ook zeer duidelijk voor uitkomen. En als de discussie dan toch zo gepolariseerd wordt door de vuile homo's, waarom zijn jullie dan niet 'the bigger men' en laten jullie je niet leiden door de "provocaties" en houden jullie wel een degelijk debat, zonder scheldwoorden? Omdat zij zijn begonnen? Komaan, zelfs jullie zijn ouder en wijzer dan dat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() dat ze hun eigen partij oprichten tssss
![]() maarja steeds weer moeten ze op het Vlaams Belang kappen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Een specifiek holebischepen vind ik ook beetje aan het haar getrokken, kunnen ze evengoed gelijkschakelen met een schepen van gelijke kansen.
En waarom zouden we op het VB kappen? Met recht en rede zou ik zeggen; ik blijf het herhalen: een partij die nog homohatender is dan de pest en er op aast een ongelukkige holebi te zien dat een gelukkige holebi of ook wel liever een ongelukkige hetero dan een gelukkige holebi. Uitspraken door de jaren héén toont héél duidelijk de mening van VB'ers aan tov holebi's; hier op her forum is hun liefde tov holebi's ook héél klaar en duidelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
De conservatieven en rechts nationalisten hebben altijd de gay-pride met rust gelaten. Indien men blijft provoceren door tegen het Vlaams Belang op te treden, dan wordt de kans op tegenacties wel heel groot. Een scenario als in Moskou zouden die linkse homobende wel eens verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Gij moet dringend uw muil houden, en dat zeg ik met het minste respect mogelijk.
Uw nationaal-solidaristisch gedachtegoed (of whatever) was even leuk als gimmick, maar blijf alsjeblief weg van serieuze discussie. Ik hoop echt van harte dat je een rolletje speelt, want anders ben je gewoon ziek in je hoofd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een gedoogbeleid is als zeggen, ja we vinden het niet kunnen, maar als het niet de spuigaten uitloopt kunnen we er wel mee leven. Hier is dus geen enkele duidelijke grens aangegeven wanneer iets illegaal (de spuigaten uit begint te lopen) of legaal gebeurt. Dit heeft juridische ambiguïteit tot gevolg waardoor de mensen dus niet zeker meer zijn wat wel en niet mag. En de staat dus met een zekere willekeur (omdat er geen goed omschreven omlijning is) mensen kan oppakken. Een wet daarentegen stelt duidelijke grenzen, zodat de burger weet wat van hem verwacht wordt of juist niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eenhuwelijk en adoptie is in hun ogen al onzin tja.... geluk wrsch dan ooit. En bewijs eens dat homoseksualiteit afwijkend is van het menselijk gedrag....?
![]() |