![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De man zal wel zelf in het kanaal gesprongen zijn om zijn achtervolgers te ontkomen. Dat ga je mij niet horen ontkennen op dat punt is het misschien wel een ongeval en zoals ik al zei vind ik het ook niet de slimste zet van die vrouw om zulke uitspraken te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zelf in de schelde gesprongen na eerst zijn kleren uitgespeeld te hebben en nog netjes opgevouwen ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Getuigen hebben bevestigd dat die man dat gezegd heeft en daarna de achtervolging heeft ingezet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Baihrev orakelde :
Citaat:
We mogen de openbare reinigingsdiensten géén taken afnemen.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij kan er ook niet aan doen dat noch de politiek, noch de media hier bovenop sprongen. Hoe jij je ook draait en kronkelt, ook in deze mars was 'racisme' weer het woord waar alles om draaide. De rekening volgt wel. Op 8 oktober.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |