![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De (forum)realiteit is een keiharde, eenzame, barre, roofzuchtige jungle. 't Is eten of gegeten worden. If you cannot stand the heat, stay out of the kitchen. Hou je vinger op de altF4 knop.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
waarom niet leuk en gezellig? ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Wat een topic, ik voel mij al helemaal in een Chinees strafkamp ten tijde van Mao
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Aber nein. Je druk maken op dit forum (en in het echte leven) heeft helemaal geen zin. Ik ben reeds lang tot de leefregel gekomen 'Je kan er niets aan veranderen, dus lach er mee'. Dat heeft tot nu toe zeer goed gewerkt.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik nam het hier in het begin ook te serieus. Nu lach ik ermee en nu herken ik mijn tegenstanders... sommigen ontploffen gewoon van zurigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() wat is er nu mis met een beetje zelfkritiek? me dunkt dat velen dat hier kunnen gebruiken. mezelf incluis.
(maar jullie nog meer natuurlijk.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() Vooral diegene met het tegengestelde van mijn onderschrift, heb ik al opgemerkt.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() zelfkritiek : ik word te hitsig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij uitbreiding kan je mensen die met jou in close contact staan wijzen op minpuntjes. Je kan je collega's op het werk vertellen dat je een ochtendhumeur hebt. Dat doet veel... ze weten dat ze niet met twintig op je nek moeten springen van zodra je het gebouw binnenkomt maar je met rust moeten laten het eerste half uur (tenzij bij brandalarm en zo). ![]() Elke andere vorm van zelfkritiek is ZELFkritiek en iets waarmee je zelf aan de slag moet. Het verdere afficheren van hoe verkeerd je wel bent vind ik masochisme. er zijn genoeg redenen om ook fier op jezelf te zijn. Als je de checklist van hoffelijkheid en redelijkheid kan doorstaan dan hoef je niet je verdere kleine kantjes als uithangbord om je lijf te hangen. Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 juli 2006 om 00:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Ik neem me heilig voor om nog meer van mezelf te houden. Daar ben ik namelijk nog niet goed genoeg in.
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() ik kan geen spaghetti maken.
Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 10 juli 2006 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() verdomme
zo ne schijttopic |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Ik ben echt ne smeerlap eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() IK vind u idd ne smeerlap!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Ik ben een nieuwe topic begonnen, hier in k&k. Laten we allemaal lief zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() stop keer me "k&k" te typen, ik moet dan altijd (god weet waarom) aan kak denken...
verdomme toch, tleven kan ferm tegenzitten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() k&k
Mensenkloterij is tof. |
![]() |
![]() |