![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In de hoop tot inzichten te komen en een leerproces in gang te zetten, lijkt het mij goed om een topic te starten waarbij ieder over zichzelf of de partij/cultuur,... waartoe hij behoort onder de loep neemt en een gezonde hoeveelheid zelfkritiek tot zich neemt.
Laat ons eens horen wat je leerpunten zijn, wat je wil bijschaven en waar je naartoe wil. SPREEK HIER DUS AUB NIET OVER ANDEREN MAAR OVER JEZELF OF DE GROEP WAARTOE JIJ BEHOORT! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik zal zelf maar eens starten, lijkt me gepast gezien de topicinhoud.
Zelf wil ik leren om minder gehaast door het leven te gaan en anderen de kans te geven op hun tempo hun leven te laten doorlopen. Mij dus niet mer opfokken achter het stuur of op andere plaatsen. Ook wil ik niet meer zo snel kritiek persoonlijk opnemen. Vaak zit er ergens in die kritiek iets waaruit ik iets kan leren, al haak ik soms af bij verwoordingen die mij niet aanstaan. Dit heeft veel met mijn temperament te maken en dat kan ook positif zijn, maar dien je wel de baas over te blijven. Schelden kan ik ook wel, al sta ik daarin al een stuk verder. Nog een belangrijk iets is dat ik moet leren niet meer op provocaties in te gaan. Die zijn enkel bedoelt om mij uit de tent te lokken en mij te laten reageren om een manier dat ik zelf niet graag heb. Zo, voor zover een beetje zelfkritiek dat ik blootgeef op dit forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil leren om beter op mijn gewicht te letten. Zo streef ik er al jaren naar om 200 kg te wegen, maar tervergeefs.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik ben nog vergeten te zeggen dat ik moeilijk kan doen alsof ik met flauwe grappen kan lachen. Misschien moet ik wat meer leren lachen met zever die ik eigenlijk te zielig vind voor woorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie voornemens??
Is't in't kort nog Nieuwjaar geweest ofzo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik beloof van geen pseudo-psychologische topics op te starten waarin ik als belerende moraalridder oproep tot gewetensonderzoek, of iedereen probeer aan te sporen om nieuwjaarsbriefgewijs goede voornemens te maken die na een half uur toch vergeten zijn.
Voorts ga ik proberen mijn medeforummers niet lastig te vallen met geëmmer over de stijl waarin ze schrijven, of het soort onderwerpen dat ze wensen te behandelen of de discussiepatronen waarin ze vervallen. Tot slot zal ik proberen om de Koetjes & Kalfjes niet te vervuilen met zwaarmoedige zeik, gruwelijk gezwam, of aanmatigende analyses. Aalst 9 juli 2006 Uw liefste kindje Supe®staaf
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal misschien niet langer moeten hopen dat mensen daadwerkelijk over zichzelf iets durven te vertellen want snel gaan ze je daarmee willen tackelen. Ik wou eens proberen en zien hoe snel ik dit terug op mijn brood zou krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg de koude rillingen van mensen die voortdurend iets over zichzelf willen vertellen.
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Aangezien ik perfect ben en dus geen enkel gebrek heb zie ik niet waarom ik aan zelfkritiek zou moeten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Machtig interessant tijdens een hittegolf.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ik heb mijzelf eens onder de loep genomen en ik zie niets, waarschijnlijk is mijn loep niet sterk genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een jongetje van drie zit in het bad een beetje met zijn testikeltjes te spelen en vraagt dan plots aan z'n mama, die voor de spiegel staat om haar eyeliner aan te brengen : "Mama, zijn dat nu mijn hersenen ?"
Ze kijkt hem even aan en zegt dan : "Nee, schat, nog niet". |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou wat minder perfect moeten zijn. Het gaat vermoeiend worden.
|
![]() |
![]() |