![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Het is toch duidelijk dat dit gebeurt omwille van antisemitisme. Zoals Cynikus terecht opmerkte "moesten ze door bv. Syrische Mig-jets bestookt zijn zouden ze het niet in hun hoofd halen klacht in te dienen"...
Laatst gewijzigd door Sinistra : 27 juli 2006 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U haat wél en U weet het maar verdomd goed!
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Van een *knip* als jij heb ik geen lessen te krijgen in "haten". Ik haat enkel diegenen die er luidop van dromen dat 6.000.000 nog niet genoeg was. Ik haat niet de gewone Mohammed of Jan die hier belastingen betaalt, werkt, vakantie neemt enz en dat zullen extremisten als jij nooit begrijpen...
Schelden is niet toegelaten. Kazze Laatst gewijzigd door Kazze : 27 juli 2006 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Is die grap nog niet uit de wereld
![]() Kwestie van de grap van de wereld te blijven zeker. IPV ons imago van bierdrinkende borgondiërs uit te spelen zoals in de "invest in Belgium" filmkes op CNN, kiezen we er liever voor om zo maar effe rechter te spelen in een conflict waarvan de info die we krijgen groen gekleurd is en een conflict waar we niets van snappen. de Belgjes moeten zich weeral eens voorstellen als zijnde beter dan de rest en het geweten van de wereld te zijn.
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Persoonlijke aanval? Waar heb je het over? Jij doet niet anders dan jan en alleman beschuldigen antisemiet te zijn en jij beschuldigt mensen die je niet kent ervan jodenhaters en fascisten te zijn enkel en alleen omdat ze een klacht hebben ingediend tegen Israël! En dan ga je nu klagen als ik je erop wijs dat uit die laatste uitspraak duidelijk blijkt dat jij moslims/Arabieren haat! Doe eens normaal!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Antideutsch, aanklager en rechter in één persoon. Oordeelt enkel op basis van, ja van wat eigenlijk? Niet eens op basis van een uitspraak van die mensen waar je dat zou kunnen uit afleiden!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Gelieve geen scheldpartijen te kwoten, waarvoor dank. Kazze Laatst gewijzigd door Kazze : 27 juli 2006 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Maar aanhangers van het politieke jodendom haat je duidelijk niet, want zij zijn net diegenen die Israël als het Heilige Land aanduiden...
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zoals ik al tegen Cynikus opmerkte, Jij kent deze familie dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Hezbollah moet weg uit Libanon willenzij niet dan maar plat gooien er zit niets anders in . Wandt een wapenstilstand aanvaard Hezbollah niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het kleine verschil is natuurlijk dat ze NIET door Syrische Mig-jets worden bestookt. Als mijn tante een snor had, dan zou ik haar mijn oom noemen.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 27 juli 2006 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Maar dien dan zelf klacht in tegen Hezbollah, Hamas etc...
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() @ AntiDeutsch: ik heb het al een aantal keer in andere topics rond Libanon aan uw neus proberen te hangen, maar blijkbaar bent u nogal hardleers. Hoeveel sympathie denkt u te winnen voor 'uw zaak' wanneer u iedereen die tegenargumenteert een antisemiet noemt (of op zijn minst deel van het 'antisemitsch complot') en iedere moslim die zijn stem verheft tegen het bloedvergietenn een fascist?
De wet biedt deze mensen de mogelijkheid om een klacht in te dienen, het is aan justitie om te bepalen of deze ontvankelijk of terecht is, niet aan u. Aangezien in MIJN ogen iedereen gelijk is voor de wet zou ik u dan ook warm willen uitnodigen een soortgelijke klacht in te dienen tegen Hamas en Hezbollah. Of bent u alleen mar dapper met woorden? Laatst gewijzigd door Metal Tom : 28 juli 2006 om 06:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ware het niet dat de Belgische Justici een politiek aanhangsel is. En het tegenwoordig "in" is om moslims te bevoordelen.
Desondanks dit, is onze gevangenisbevolking redelijk bevolkt met bevoordeelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Ik heb speciaal gezegd: "ik waag het te betwijfelen". Geen zekerheid dus. Leren lezen. Het is toch wel interessant dat niemand het in zijn/haar hoofd haalt om bijvoorbeeld Marokko vanwege de Westelijke Sahara aan te klagen, of Syrië dat Libanon 30 jaar lang praktisch bezet hield, beiden met alle wreedheden en schendingen van mensenrechten vandien. Nee, 't zijn die joden weer, hé.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 28 juli 2006 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() En al wie te scherpe kritiek uit op de Islam, is een islamofoob. Zelfde logica.
![]() |
![]() |