Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2006, 17:28   #21
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Dus iemand die een klacht indient tegen de staat Israël voor oorlogsmisdaden is een automatisch een fascist en een jodenhater? Als er zich iemand belachelijk maakt door zijn haat tegenover moslims/Arabieren zo openlijk tentoon te spreiden, ben jij het wel AntiDeutsch!
Geen persoonlijke aanvallen. En ik haat absoluut geen moslims of Arabieren wel diegene die de politieke islam aanhangen en proberen de Joden uit hun heilige land te verdrijven...
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2006, 17:29   #22
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Arabische fascisten???? Waar haal je het? Ik zie een gechoqueerd gezin met 3 kinderen dat op vakantie was. Stel je voor dat jij dat zou zijn geweest met je vrouw en 3 kinderen.

Er scheelt toch wel iets met jou hoor...
Het is toch duidelijk dat dit gebeurt omwille van antisemitisme. Zoals Cynikus terecht opmerkte "moesten ze door bv. Syrische Mig-jets bestookt zijn zouden ze het niet in hun hoofd halen klacht in te dienen"...

Laatst gewijzigd door Sinistra : 27 juli 2006 om 17:30.
Oud 27 juli 2006, 17:41   #23
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Geen persoonlijke aanvallen. En ik haat absoluut geen moslims of Arabieren wel diegene die de politieke islam aanhangen en proberen de Joden uit hun heilige land te verdrijven...
U haat wél en U weet het maar verdomd goed!
Oud 27 juli 2006, 17:51   #24
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
U haat wél en U weet het maar verdomd goed!
Van een *knip* als jij heb ik geen lessen te krijgen in "haten". Ik haat enkel diegenen die er luidop van dromen dat 6.000.000 nog niet genoeg was. Ik haat niet de gewone Mohammed of Jan die hier belastingen betaalt, werkt, vakantie neemt enz en dat zullen extremisten als jij nooit begrijpen...

Schelden is niet toegelaten.

Kazze

Laatst gewijzigd door Kazze : 27 juli 2006 om 18:51.
Oud 27 juli 2006, 17:55   #25
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Is die grap nog niet uit de wereld
Kwestie van de grap van de wereld te blijven zeker.
IPV ons imago van bierdrinkende borgondiërs uit te spelen zoals in de "invest in Belgium" filmkes op CNN, kiezen we er liever voor om zo maar effe rechter te spelen in een conflict waarvan de info die we krijgen groen gekleurd is en een conflict waar we niets van snappen.
de Belgjes moeten zich weeral eens voorstellen als zijnde beter dan de rest en het geweten van de wereld te zijn.
Oud 27 juli 2006, 17:55   #26
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Persoonlijke aanval? Waar heb je het over? Jij doet niet anders dan jan en alleman beschuldigen antisemiet te zijn en jij beschuldigt mensen die je niet kent ervan jodenhaters en fascisten te zijn enkel en alleen omdat ze een klacht hebben ingediend tegen Israël! En dan ga je nu klagen als ik je erop wijs dat uit die laatste uitspraak duidelijk blijkt dat jij moslims/Arabieren haat! Doe eens normaal!
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2006, 17:57   #27
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is toch duidelijk dat dit gebeurt omwille van antisemitisme. Zoals Cynikus terecht opmerkte "moesten ze door bv. Syrische Mig-jets bestookt zijn zouden ze het niet in hun hoofd halen klacht in te dienen"...
Antideutsch, aanklager en rechter in één persoon. Oordeelt enkel op basis van, ja van wat eigenlijk? Niet eens op basis van een uitspraak van die mensen waar je dat zou kunnen uit afleiden!!!
Oud 27 juli 2006, 17:58   #28
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van een *knip* als jij heb ik geen lessen te krijgen in "haten". Ik haat enkel diegenen die er luidop van dromen dat 6.000.000 nog niet genoeg was. Ik haat niet de gewone Mohammed of Jan die hier belastingen betaalt, werkt, vakantie neemt enz en dat zullen extremisten als jij nooit begrijpen...
Hallo???? Jij verwijt anderen persoonlijke aanvallen? Heb jij ze niet allemaal op een rij ofzo?

Gelieve geen scheldpartijen te kwoten, waarvoor dank.

Kazze

Laatst gewijzigd door Kazze : 27 juli 2006 om 18:52.
Oud 27 juli 2006, 18:15   #29
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Twanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar aanhangers van het politieke jodendom haat je duidelijk niet, want zij zijn net diegenen die Israël als het Heilige Land aanduiden...
Oud 27 juli 2006, 18:18   #30
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En zoals ik al tegen Cynikus opmerkte, Jij kent deze familie dan?
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2006, 18:25   #31
bk232214
Gouverneur

Standaard geen spijt tonen

Hezbollah moet weg uit Libanon willenzij niet dan maar plat gooien er zit niets anders in . Wandt een wapenstilstand aanvaard Hezbollah niet
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2006, 18:28   #32
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het kleine verschil is natuurlijk dat ze NIET door Syrische Mig-jets worden bestookt. Als mijn tante een snor had, dan zou ik haar mijn oom noemen.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 27 juli 2006 om 18:28.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2006, 18:30   #33
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
proberen de Joden uit hun heilige land te verdrijven...
Ik wist niet dat uw standpunten religieus geïnspireerd waren. Vertel er eens wat meer over.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2006, 18:30   #34
Twanne
Provinciaal Gedeputeerde

Twanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar dien dan zelf klacht in tegen Hezbollah, Hamas etc...
Oud 27 juli 2006, 19:43   #35
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:

Schelden is niet toegelaten.

Kazze
ik raad u aan eens wat boeken te lezen van de uitmuntende joodse schrijver Chaim Potok. U zal, indien dit natuurlijk uw intellectuele capaciteiten niet overstijgt, zeer snel begrijpen dat zelf de meest orthodoxe jood uw soort best missen kan ....
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2006, 06:05   #36
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

@ AntiDeutsch: ik heb het al een aantal keer in andere topics rond Libanon aan uw neus proberen te hangen, maar blijkbaar bent u nogal hardleers. Hoeveel sympathie denkt u te winnen voor 'uw zaak' wanneer u iedereen die tegenargumenteert een antisemiet noemt (of op zijn minst deel van het 'antisemitsch complot') en iedere moslim die zijn stem verheft tegen het bloedvergietenn een fascist?

De wet biedt deze mensen de mogelijkheid om een klacht in te dienen, het is aan justitie om te bepalen of deze ontvankelijk of terecht is, niet aan u. Aangezien in MIJN ogen iedereen gelijk is voor de wet zou ik u dan ook warm willen uitnodigen een soortgelijke klacht in te dienen tegen Hamas en Hezbollah. Of bent u alleen mar dapper met woorden?

Laatst gewijzigd door Metal Tom : 28 juli 2006 om 06:05.
Metal Tom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2006, 06:10   #37
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
@ AntiDeutsch: ik heb het al een aantal keer in andere topics rond Libanon aan uw neus proberen te hangen, maar blijkbaar bent u nogal hardleers. Hoeveel sympathie denkt u te winnen voor 'uw zaak' wanneer u iedereen die tegenargumenteert een antisemiet noemt (of op zijn minst deel van het 'antisemitsch complot') en iedere moslim die zijn stem verheft tegen het bloedvergietenn een fascist?

De wet biedt deze mensen de mogelijkheid om een klacht in te dienen, het is aan justitie om te bepalen of deze ontvankelijk of terecht is, niet aan u. Aangezien in MIJN ogen iedereen gelijk is voor de wet zou ik u dan ook warm willen uitnodigen een soortgelijke klacht in te dienen tegen Hamas en Hezbollah. Of bent u alleen mar dapper met woorden?
Mooi gezegd. Er zijn er hier niet veel die een ander kunnen op zijn plaats zetten zonder dat een moderator moet komen knippen.
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2006, 08:30   #38
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Tja, ware het niet dat de Belgische Justici een politiek aanhangsel is. En het tegenwoordig "in" is om moslims te bevoordelen.
Desondanks dit, is onze gevangenisbevolking redelijk bevolkt met bevoordeelden.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2006, 08:41   #39
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
jij kent hun dan (goed)?
Ik heb speciaal gezegd: "ik waag het te betwijfelen". Geen zekerheid dus. Leren lezen. Het is toch wel interessant dat niemand het in zijn/haar hoofd haalt om bijvoorbeeld Marokko vanwege de Westelijke Sahara aan te klagen, of Syrië dat Libanon 30 jaar lang praktisch bezet hield, beiden met alle wreedheden en schendingen van mensenrechten vandien. Nee, 't zijn die joden weer, hé.

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 28 juli 2006 om 08:48.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2006, 08:43   #40
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne Bekijk bericht
Anti-Deutsch blinkt al langer uit in dit soort uitspraken: al wie tegen Israël is, is een anti-semitische fascist.
En al wie te scherpe kritiek uit op de Islam, is een islamofoob. Zelfde logica.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be