Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 augustus 2006, 13:38   #21
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Het is een goed idee, toch wat spektakelwaarde betreft.
Oud 30 augustus 2006, 15:37   #22
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1880 Bekijk bericht
Heusden-Zolder is failliet gegaan en komt nu uit in 4de divisie(Berkenbos is daar Heusden-Zolder geworden). Maar dit terzijde. De topclubs uit wales spelen inderdaad in de Engelse lagere divisies, maar die situatie vind ik niet echt vergelijkbaar. De Vlaamse en Waalse clubs zouden zich kunnen handhaven in een BeNeliga en een club zoals Anderlecht kan zeker meespelen voor de titel. Maar zoals je het al aanhaalde levert een gemeenschappelijke competitie meer interessante duels op, dit zorgt voor meer inkomsten en het niveau stijgt aanzienlijk. Misschien kunnen we eerst beginnen met een BeNE cup, ter vervang van de nationale bekers?
Oops, je hebt gelijk, ik had de Tweede Klasse van vorig seizoen aangeklikt. En met het voorbeeld van Wales bedoelde ik dus niet dat België zich tot Nederland verhoudt als Wales tot Engeland(qua competitie), maar da's bij mijn weten de enige competitie waar de topclubs in een ander land spelen, zodoende. Maar of de beker een leuke opstap is, weet ik niet, dat toernooi leeft hier niet echt.

Laatst gewijzigd door Weezer : 30 augustus 2006 om 15:37.
Weezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2006, 16:00   #23
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity Bekijk bericht
Feyenoord - Anderlecht
Brugge - PSV
Standaard - ajax
genk - az

zijn toch leukere affiches dan:

anderlecht - roeselare
brugge - brussels
genk - lierse
standaard - beveren

om maar wat te zeggen ...
Momenteel zie ik Standard (1 a achteraan volstaat, dank u) toch liever tegen Beveren spelen dan tegen Ajax...
Oud 30 augustus 2006, 16:03   #24
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Momenteel zie ik Standard (1 a achteraan volstaat, dank u) toch liever tegen Beveren spelen dan tegen Ajax...
Op een of andere manier heb ik ook wel een beetje een zwak voor die walen. Maar nu hebben ze Boskamp ook nog gekickt, stelletje eikels. Als er nou één was die er op termijn wat van had kunnen maken, was hij het wel. Ik ben bang dat ze nooit meer echt structureel aan zullen kunnen pikken bij Anderlecht en Brugge.
Oud 30 augustus 2006, 23:03   #25
1880
Partijlid

1880's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezer Bekijk bericht
Oops, je hebt gelijk, ik had de Tweede Klasse van vorig seizoen aangeklikt. En met het voorbeeld van Wales bedoelde ik dus niet dat België zich tot Nederland verhoudt als Wales tot Engeland(qua competitie), maar da's bij mijn weten de enige competitie waar de topclubs in een ander land spelen, zodoende. Maar of de beker een leuke opstap is, weet ik niet, dat toernooi leeft hier niet echt.
Net daarom, de beker kent hier ook weinig populariteit. Ik ben er van overtuigd dat een BeNe cup wel populair zou zijn. Kan eventueel ook dienen als proefproject.
1880 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be