![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin me hoe langer hoe meer af te vragen of de ondervraagden wel goed op de hoogte waren van wat het begrip 'unitair' precies inhoudt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat waren twaalf ondervraagden of zo, en dan hadden ze bij hertelling nog een ander resultaat als bij de eerste telling.
Héél betrouwbare peiling, héél representatief. ![]() Ongelooflijk dat Hans hier nog altijd mee durft afkomen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier is de link naar de resultaten van hun glorieuse peiling. Altijd leuk om even te kunnen lachen.
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=50802 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() 50 ondervraagden. In Kluisberg hadden we een gelijkaardig resultaat. Als je dat optelt, zit je aan zo'n 70 ondervraagden. Dat is al iets.
Bovendien dienen wij handtekeningen te verzamelen voor de Belgische Unie. 70% van de mensen tekent ook werkelijk. Het unitarisme is zeer populair vandaag, maar het wordt nog niet verdedigd in de media. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door van Maerlant : 6 september 2006 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Ik kende ze van de verkiezingen van een paar jaar geleden (folder gezien met alle mogelijke politieke partijen), ik had hun naam gezien, ik vond het een grappige naam en daardoor heb ik het onthouden. Ik wist wel niet voor wat ze stonden.
Voor de rest ga ik naar mijn 4e jaar in leuven, 3e jaar op kot en ik ben al veel vlaams-nationalistischer geworden doordat ze me met deftige argumenten hebben overtuigd. Van de bub heb ik sinds dat ene logo bij de verkiezingen, nooit meer van gehoord of gezien (buiten op dit forum dan). |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wij zijn in opmars... blablabla... Wij zijn niet te stoppen... blablabla... BUB heeft een potentieel van 99% van de stemmen... blablabla... Vlaams-Nationalisten sterven uit... blablabla... ![]() Gelooft u dat echt zelf allemaal? Of is het maar een internet-grap? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er is meermaals bewezen dat Wallonië NOOIT een toegevoegde waarde heeft betekent voor Vlaanderen. Omgekeerde transfers hebben NOOIT plaatsgevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen? Hier het verslag van een onderzoek van professor Juul Hannes, RUG en VUB.
Citaat:
Wel interessante literatuur. QED Hans: Er zijn NOOIT omgekeerde transfers geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Hola! Dit artikel heb ik nog nooit gelezen. Waar kan je dat rapport inkijken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |