![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Europees Commissaris
|
Jongens, jongens toch, wat krijg je hier toch allemaal te lezen.
Ik durf het te betwijfelen @lpha of u een gebruik van olie kan benoemen waar ik niet reeds een alternatief voor ken. Voor het overige zie naar de post boven de uwe van Tom. Nadat u gevonden heeft waar deze staat, leest u deze. U denkt vervolgens even na, u leest hem nog eens even en ten slotte denkt u bij uzelf: 'verdorie wat is die Tom toch een irritant verwaand ventje, maar eigelijk heeft hij het wel volledig bij het rechte eind met zijn analyse!'
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Waar maken we ons toch zorgen over. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Staatssecretaris
|
Inderdaad Tom heeft gelijk. Ik zou me persoonlijk toch niet echt avonturen op energiegebied. De alternatieven zijn er wellicht al en zijn in bezit van de huidige energiereuzen. Geen paniek dus betreffende de toekomstige energievoorziening.
Als je nu echter een revolutionair systeem zou uitvinden kan je dat wel verkopen en zit je er zelf al warmpjes bij. Je systeem zelf bijhouden tot de olie op is lijkt mij echter geen goed idee. Ten eerste maak je het zelf wellicht niet meer mee en indien dit toch het geval is moet je tegen veel machtigere concurenten vechten. Het is zeker niet zo omdat jou systeem het best is dat ze dat zullen nemen. Kijk maar naar videospelers en banden voor de consument. Of denk je misschien dat de oliemagnaten er zich bij neerleggen dat de olie op is?
|
|
|
#24 |
|
Staatssecretaris
|
En bij de weg, als Amerika enkel het klimaatonderzoek zou vervalsen dan zou ik al heel gelukkig zijn.
|