![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch vind ik dat Jan van den Bergh recht heeft op zijn opinie. Ook al is het een andere dan de onze. Wanneer iedereen zijn mening openlijk mag verkonden, kan er ook adekwaat tegeningegaan worden.
Wedden dat Jan ooit bijdraait? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Ik heb een denkertje. (Oei den Duym denkt. Voor morgen hadden ze toch goed weer voorspeld?)
Als V/d Berghe zegt dat een man zich seksueel tot een vrouw aangetrokken voelt omdat de natuur nu eenmaal wil dat er kindjes komen, dan heeft hij, jawel, gelijk. Maar…, diezelfde natuur is toch wel iets vreemd om op verder te gaan. Boven de 60 maken weinig mannen nog kindjes. Nochtans blijkt, dat tot ze de pijp aan Maarten geven, er gepijpt wordt en zich tot vrouwen blijvend aangetrokken voelen. Maar dat is niet het vreemdste. Wanneer mijn vrouwtje haar regels niet meer krijgt en we dus ook geen boeleke meer kunnen maken, zullen we ons hopelijk toch nog tot elkaar aangetrokken voelen en seks bedrijven. Waar zit ge nu met uwe natuur???????????????? Hé? Dit zijn echter geen ver gezochte vraagstellingen. En wel omdat daarop door bepaalde fanatici een antwoord wordt opgegeven. Sommige streng puriteinse sexten verbieden inderdaad seks tussen oude mensen, of vinden het op zijn minst onbehoorlijk en vies. En indien een vrouw haar baarmoeder werd weggenomen, mag ze geen seks meer hebben. Dit is het eindpunt van een consequent denken, dat V/d Berghe uiteraard niet zal doortrekken. Maar toch zit ik nog met de vraag of de natuur, als het op gevoelens op aan komt, nu zo’n goede en duidelijk referenties te bieden heeft? Ik denk het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Weet je wat pas een echt homohuwelijk zou zijn?
De CVP en de VLD in de volgende regering! ![]() ![]()
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu ik erover nadenk: de CVP in een regering opvrijen is pure necrofilie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |