![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bedankt voor het aanbod. I'll keep it in mind. Anderzijds denk ik persoonlijk dat ik bij het Liberaal Appel nog steeds erg op mijn plaats ben en dat ik er nog goed werk ga kunnen verrichten. Ik weet niet hoe U het idee hebt opgevat dat het Liberaal Appel geen open geest zou hebben? Wij laten ons ook niet in een links of rechts of ander hoekje duwen. Ik heb een erg persoonlijke visie over politiek en blijkbaar deelt Ward Beysen die visie. Alleen merk ik in gesprekken of in zijn boekje dat Ward niet 'Zwart' is, maar eerder realist. En zo ben ik ook, dus zit ik tot nader order in de, voor mij, juiste partij. Toch Hans, nogmaals bedankt en wat nu niet is kan later misschien nog komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |