Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 8 oktober 2006, 22:21   #21
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
boadiceaatje

dit moet zowat het zieligste bericht zijn dat je hier ooit gepost hebt

een beetje boos? of gewoon teleurgesteld?
Geen van beide.
Oud 8 oktober 2006, 22:37   #22
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Enfin, overmoedige jihadi's krijgen nu 6 jaar vrij spel om moord en brand te stichten, totdat zelfs de extreemtste linkse zijn ogen open gaan, of volgens de sharia terechtgesteld is voor zijn onzedig gedrag.
Ach ja, misschien is het wel goed voor het VB dat de migranten eens vrij spel krijgen.
Ach zoeteke toch!
Ik begrijp dat je op een dag als deze nog gauw wat onzedigheid wil bedrijven!
En omdat de pandoering van de flurkjes zo groot was wil ik je zelf tegemoettreden en meedoen!
Maar dan moet je je vandaag wel haasten om het nu nog te kunnen doen voor de jihadisch toeslaan...
Ik zit nl in Portugal
ericferemans is offline  
Oud 8 oktober 2006, 22:52   #23
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acid Bekijk bericht
Hugo Coveliers had bijna 14.000 voorkeursstemmen, stemmen die anders wel naar FDW waren gegaan. Dat is de verklaring en niets anders.

En VB ging er in Antwerpen toch nog zo'n 5.000 stemmen op voorruit en is nationaal de grote winnaar.
zeg jij nu dat coveliers de winter heeft gekannibaliseerd?
Oud 8 oktober 2006, 23:55   #24
samaey
Burger

Standaard

Citaat:
Enfin, overmoedige jihadi's krijgen nu 6 jaar vrij spel om moord en brand te stichten, totdat zelfs de extreemtste linkse zijn ogen open gaan, of volgens de sharia terechtgesteld is voor zijn onzedig gedrag.
Ach ja, misschien is het wel goed voor het VB dat de migranten eens vrij spel krijgen.
Waar haal je dat nu ? Woon ik in een ander Antwerpen dan jij ? Of lul je gewoon uit je nek ? Jihadi's ? Moord en brand ? Sharia ? Wat een paniek !

Misschien eens met een psychiater praten want je probleem lokaliseert zich volgens mij eerder tussen je oren dan op de Antwerpse straten.
Oud 8 oktober 2006, 23:58   #25
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenzo Bekijk bericht
Stel nu voor dat er morgen nog een hertelling is
En de week daarop een hertelling van de hertelling?
filosoof is offline  
Oud 9 oktober 2006, 00:01   #26
samaey
Burger

Standaard

Citaat:
Hugo Coveliers had bijna 14.000 voorkeursstemmen, stemmen die anders wel naar FDW waren gegaan. Dat is de verklaring en niets anders.
Onzin !

De spelregels niet gelezen ? Je mag binnen de zelfde lijst op meerdere mensen stemmen.

Wil je nu beweren dat alle 13623 Coveliers kiezers dit niet wisten of zeg je dat ze moedwillig niet op de lijsttrekker stemden ? Mooie kartelpartner in beide gevallen.
Oud 9 oktober 2006, 00:03   #27
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:

En VB ging er in Antwerpen toch nog zo'n 5.000 stemmen op voorruit en is nationaal de grote winnaar.
AAh!! 't Is de schuld van Coveliers??
filosoof is offline  
Oud 9 oktober 2006, 00:07   #28
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
zeg jij nu dat coveliers de winter heeft gekannibaliseerd?
Voor den Hugo een Dewinterpita?
filosoof is offline  
Oud 9 oktober 2006, 00:11   #29
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ach zoeteke toch!
Ik begrijp dat je op een dag als deze nog gauw wat onzedigheid wil bedrijven!
En omdat de pandoering van de flurkjes zo groot was wil ik je zelf tegemoettreden en meedoen!
Maar dan moet je je vandaag wel haasten om het nu nog te kunnen doen voor de jihadisch toeslaan...
Ik zit nl in Portugal
Doen, boadicea (mé alle Chinezen, mor nie met den deze...)
[edit]

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 oktober 2006 om 00:16.
filosoof is offline  
Oud 9 oktober 2006, 00:14   #30
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Neen, de groei die mindert en uiteindelijk de ondergang van het VB zal betekenen.
En uiteindelijk ook de rest, maar alles me ne keer.
Dat zegt ge nu... maar volgens mij is die procent winst deel van jouw vloek hoor. Ik had dat nooit van jou gedacht.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 9 oktober 2006, 00:15   #31
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je kan in elk geval genieten van de nederlaag van slechts 1 procent winst van het Vlaams Belang, maar dat is geen oplossing voor de problemen.

Janssens heeft met een "presidentiële" (wie vindt die woordjes toch uit bij elke verkiezing... in 2004 was het nog 'verzuurd') campagne de stemmen van zijn coalitiepartners opgezogen. Zijn plaatsvervangende schaamte was erg zichtbaar. De coalitie wordt moeilijk en zeker de VLD staat op oorlog. Hoewel het taalgebruik van Filip Dewinter me eerst nogal agressief overkwam, blijft de essentie waar. Janssens heeft een nooit geziene reclamecampagne gemaakt met fotos van bekende mensen met zijn naam eronder, maar niet zijn partijnaam of partijlogo. En de VLD en de CD&V cijferden zichzelf weg om de coalitie te laten voortbestaan. Ze voerden enkel campagne voor de coalitie terwijl Janssens volop campagne voerde rond zijn persoon.

Verbazing alom toen de grijze mussen werden opgrevreten door Janssens. Ze verkochten hun ziel aan de duivel en de duivel ontnam hen alles. Nu pas zien ze wat de polarisatie hen heeft opgeleverd. Groen is verworden tot een partij van niks. De VLD is gedecimeerd en enkel de CD&V-N-VA heeft zich kunnen sterk houden in de storm die CD&V, N-VA, VLD en Groen zelf hebben aangewakkerd. Ze hebben aktief gewerkt aan het verhuizen van hun stemmen naar de SP.a, namelijk Janssens.

Ze plukken dus eigenlijk de vruchten van "6 jaar hard werken". Al hun stemmen gaan naar de burgemeester die opkwam zonder partijnaam en met behulp van heel wat artiesten.

Het worden woelige dagen in de coalitie... Ik neem er alvast een emmer popcorn bij.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 9 oktober 2006, 00:18   #32
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Basy Lys
Wie heeft er preciese cijfers over het aantal vreemdelingen dat heeft kunnen stemmen / of gestemd heeft in Antwerpen, en over het totaal aantal kiezers?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klauwaard Bekijk bericht
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar.Dat zal zeker een invloed hebben op de aantal stemmen,maar dat zullen ze nooit willen bekend maken...
iemand poste ze hier al
http://forum.politics.be/showthread.php?t=63125

content nu? (als je te KNIP* bent om eens rond te kijken)
*werk besparen aan de mods

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 oktober 2006 om 00:41.
filosoof is offline  
Oud 9 oktober 2006, 00:32   #33
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Maar ik onderschat de media niet. Ik ben zeker dat ze nog extreem-rechtse schandalen gaan vinden. Er gaat wel ergens een extreem-rechtse verzorger van dieren in de zoo opgepakt worden voor het per ongeluk verwisselen van het voedsel voor de panters met dat van de tijgers... duidelijk een daad om extreem-rechtse terreur in Belgique aan te richten.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 oktober 2006 om 00:33.
Jazeker is offline  
Oud 9 oktober 2006, 00:34   #34
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Het enige wat we kunnen zeggen is dat het Belang overal, Gent daargelaten, vooruit is gegaan tov 2000. Vergelijkingen met 2004 zijn misplaatst, om de heel eenvoudige reden dat gemeentelijk nog altijd iets anders betekent dan nationaal of federaal. Op gemeentelijk vlak stemt men voor de vriend, kennis, buur of verwant, die dan soms nog op partij-affiches prijken met klinkende namen als "Eendracht" of "Vooruit". Op nationaal of federaal vlak stemt men op partijen.

Tzal helaas weer zeven maand moeten duren voor een Eric en co het gaan geloven, maar kom, het is andermaal het wachten meer dan waard.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 9 oktober 2006, 08:42   #35
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Het enige wat we kunnen zeggen is dat het Belang overal, Gent daargelaten, vooruit is gegaan tov 2000. Vergelijkingen met 2004 zijn misplaatst, om de heel eenvoudige reden dat gemeentelijk nog altijd iets anders betekent dan nationaal of federaal. Op gemeentelijk vlak stemt men voor de vriend, kennis, buur of verwant, die dan soms nog op partij-affiches prijken met klinkende namen als "Eendracht" of "Vooruit". Op nationaal of federaal vlak stemt men op partijen.

Tzal helaas weer zeven maand moeten duren voor een Eric en co het gaan geloven, maar kom, het is andermaal het wachten meer dan waard.
FLuiten in het donkier?
De frank is aan het vallen bij veel mensen.
En die stroom rijst al meer en meer...
Er komt een nieuw soort links, meerdere nieuwe soorten links.
Die wél hun mond gaan opentrekken tegen de blaaskaken en windmachines van rechts.
Hou je vast aan je bretellen: er komt verzet tegen moreel geweld.

Steeds wanneer men de kleine man wou pakken, de vreemdeling, de sukkelaar zijn er velen opgestaan.
De zoon van een Koning deed dat in Azie: Bouda
De zoon van een timmerman deed dat in Palestina: Christus
De zoon van een veedrijver deed dat : Mohammed

en ook ongelovigen zoals Marx klaagden de extremistische egoïesten met hun nationalisme en racisme als excuus aan.

En steeds wint de rechtvaardigheid op de dwepers. De jihad van Dewinter is voorbij. Nu komt de bezinning.
ericferemans is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be