![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Flauwekul dus wat u vertelt, want de criminaliteit is dus daar wel weg, wat dus wil zeggen dat men het overal moet toepassen, en de gevangeninssen moeten natuurlijk groot genoeg, zijn... Sta mij toe te zeggen, dat de meeste gangsters niet zo direct naar onze edelachtbaren luisteren, ... zeker niet als het hier om ordinaire berispingen gaat. Preventie faalt, de cijfers liegen er niet om zeker hé, ... Ander voorstel, ... ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien dat ik er straks nog wel eventjes iets uitgebreider wens op in te gaan, maar wie gelooft dat je alle geweld de wereld kan uitbannen - want dat insinueert u in feiten - moet toch wel enorm naïef zijn.
En dat straffen de minst effectieve vorm van machtsuitoefening is, is al wel langer dan vandaag geweten, dacht ik zo.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |