Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 oktober 2003, 17:02   #21
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Zero tollerance, en harde straffen, ge zult uw statistieken dan wel zien dalen, in New-York werkt het
Flauwekul natuurlijk wat u vertelt. De situatie is in werkelijkheid net iets gecompliceerder! De criminaliteit is in zijn totaliteit namelijk helemaal niet gedaald door de New Yorkse politiek. Ze heeft zich enkel verplaatst!

Flauwekul dus wat u vertelt, want de criminaliteit is dus daar wel weg, wat dus wil zeggen dat men het overal moet toepassen, en de gevangeninssen moeten natuurlijk groot genoeg, zijn...

Sta mij toe te zeggen, dat de meeste gangsters niet zo direct naar onze edelachtbaren luisteren, ... zeker niet als het hier om ordinaire berispingen gaat.

Preventie faalt, de cijfers liegen er niet om zeker hé, ... Ander voorstel, ... ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2003, 20:28   #22
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Zero tollerance, en harde straffen, ge zult uw statistieken dan wel zien dalen, in New-York werkt het
Flauwekul natuurlijk wat u vertelt. De situatie is in werkelijkheid net iets gecompliceerder! De criminaliteit is in zijn totaliteit namelijk helemaal niet gedaald door de New Yorkse politiek. Ze heeft zich enkel verplaatst!
Als we ze kunnen doen verplaatsen uit Vlaanderen naar Nederland, Wallonië of Duitsland dan heb ik daar geen probleem mee. Dan moeten zij ook maar streng optreden.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2003, 21:32   #23
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Misschien dat ik er straks nog wel eventjes iets uitgebreider wens op in te gaan, maar wie gelooft dat je alle geweld de wereld kan uitbannen - want dat insinueert u in feiten - moet toch wel enorm naïef zijn.
En dat straffen de minst effectieve vorm van machtsuitoefening is, is al wel langer dan vandaag geweten, dacht ik zo.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2003, 00:21   #24
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien dat ik er straks nog wel eventjes iets uitgebreider wens op in te gaan, maar wie gelooft dat je alle geweld de wereld kan uitbannen - want dat insinueert u in feiten - moet toch wel enorm naïef zijn.
En dat straffen de minst effectieve vorm van machtsuitoefening is, is al wel langer dan vandaag geweten, dacht ik zo.
De harde aanpak moet gepaard gaan met preventie opvoeding. Het probleem is dat het ene niet zonder het andere gaat. Wij hebben hier decennia lang iets anders gedaan dan de criminelen te 'helpen', maar zonder een stok in de hand. Met alle faliekante gevolgen vandien.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be