![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp echt niet hoe sommigen het einde van het VB kunnen aankondigen net nadat het Vlaams Belang de grootste winnaar is van de voorbij gemeenteraadsverkiezingen (in termen van winnen van het aantal zetels) daar waar een paarse regering die net een begroting heeft ingediend waarvan trotskisten tot VBO het over eens zijn dat het geen begroting is maar een vod papier steviger in het zadel zou zitten dan ooit. Begrijpen wie begrijpen kan. Ten andere. Vanuit het establishment schieten op het Vlaams Belang is het equivalent van een loop tegen uw slaap houden en de trekker over halen om uw tegenstander af te knallen.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 2 november 2006 om 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() De kwaliteit van de Standaard is ook achteruit aan 't gaan. Ik koop de Standaard niet om dergelijke polemieken te lezen, als ik dat wil koop ik wel de Pravda... euh, de Morgen. Zoiets verwacht ik toch niet van een krant die zich centrum-rechts zou moeten oriënteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is niet de olifant die De Winter zou zijn. Of die het Vlaams (on)Belang zou zijn.
Het probleem is de olifant die het geheel van de problemen vormt, waardoor een miljoen mensen op het Vlaams (on)Belang zijn gaan stemmen. Met andere woorden: men maakt jacht op het verkeerde beest. En ondertussen verliest men kostbare tijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarenboven staan die colums op de opinie bladzijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() dwaze opinies blijven dwaas.
en dus een kwaliteitskrant als DS (?) onwaardig |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is ook een beetje een "pep talk", een strijdkreet: "blijf schieten". Dat men niet moet opgeven. Maar zoals ik reeds opmerkte: mischien moeten we onze munitie eens bekijken en veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |