Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2003, 23:30   #21
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Daar vrees ik voor Niels. Wat communicatie betreft scoort de partij nog altijd ondermaats. Heel wat mensen weten gewoon niet waar de CD&V voor staat.
Inderdaad, omdat ze a) niet willenluisteren en b) zich baseren op vooroordelen
Ik blijf erbij dat de CD&V (net zoals het Blok) een overduidelijk programma heeft, het gaat er gewoon om niet vanuit bepaalde vooroordelen te beginnen
Klopt wel. Soms zie ik wanneer een jong iemand verklaart dat hij tot de CD&V behoort of tot jong-CD&V, dat die dan direct het stigma van seut of pater of non opgeplakt krijgen. Ikzelf probeer altijd te vertrekken vanuit het tabula rasa-principe: laat iemand maar bewijzen wat die waard is.
Nu.....ik heb het al honderden keren geschreven....had CD&V teruggegrepen naar een centrumpartij met duidelijk afgelijnde opvattingen, zich baserend op het "normen en waarden-verhaal", en zonder de C in hun naam, ze een grote partij zouden gebleven zijn.

Persoonlijk vind ik de jongste tijd de CD&V verbeteren, ik wens je veel succes Seba!
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2003, 23:44   #22
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Klopt wel. Soms zie ik wanneer een jong iemand verklaart dat hij tot de CD&V behoort of tot jong-CD&V, dat die dan direct het stigma van seut of pater of non opgeplakt krijgen
Wel, ik ben toevallig zo'n 18-jarige CD&V'er en allesbehalve seut of katholiek paterke. Nogmaals, zoals Leterme al zei: voor inhoud gaan komt niet altijd populair over
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2003, 23:54   #23
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Klopt wel. Soms zie ik wanneer een jong iemand verklaart dat hij tot de CD&V behoort of tot jong-CD&V, dat die dan direct het stigma van seut of pater of non opgeplakt krijgen
Wel, ik ben toevallig zo'n 18-jarige CD&V'er en allesbehalve seut of katholiek paterke. Nogmaals, zoals Leterme al zei: voor inhoud gaan komt niet altijd populair over
maar is wel Lange-termijn denken hé Seba. Inhoud komt op termijn jullie partij ten goede. Persoonlijk zou ik er geen problemen mee hebben om met de CD&V in zee te gaan. Ik denk dat er daar nog een mooi regeerakkoord kan uit voortkomen.

Een vlaamse regering CD&V - SP.a - Spirit - VLD zou volgens mij nog een goed bestuur kunnen vormen. Door te krachten te bundelen en goed teamwork de echte problemen s aanpakken. Als dat geen revolutie tegen het VB zou zijn weet ik het ook niet meer.
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2003, 00:04   #24
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een vlaamse regering CD&V - SP.a - Spirit - VLD zou volgens mij nog een goed bestuur kunnen vormen. Door te krachten te bundelen en goed teamwork de echte problemen s aanpakken. Als dat geen revolutie tegen het VB zou zijn weet ik het ook niet meer.
Inderdaad, maar laat Spirit dan maar al zeker weg, met die bende achterlijke commmunistische pacifisten ben je niks. De voorzitter houdt zich beig met het bezetten van Belgische Texaco-stations om zo haar "mensenlievendheid" te tonen en de vedette deot alsof hij het probleem van de nachtvluchten gaat oplossen met z'n plan, terwijl alle piloten (inclusief mij) goed genoeg weten dat dat plan kant noch wal raakt aangezien hij niks rekening houdt met de wind

Spirit-rant over
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2003, 05:46   #25
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
How about CD&V+VLD zodat we niet langer zulke monstercoalities waar niets verwezelijkt wordt of kan worden?

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be