Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 december 2006, 17:45   #21
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik kan dat niet bewijzen, maar ik hoop Vaessen wel.

De top van het Belgische leger was op de hoogte van 'een systeem' om prins Laurent via de marine te steunen. De prins zelf was vragende partij om geholpen te worden bij de inrichting en het onderhoud van zijn villa en de uitbouw van zijn dierenklinieken. Hij had onvoldoende geld om het allemaal zelf te betalen", zegt zijn toenmalige adviseur, kolonel Noël Vaessen.
Een fraudeur op grote schaal, de titel Kolonel niet waardig (dixit procureur Marc Rubens) gelooft u dus eerder dan het gerecht zelf?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 17:48   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Doet me denken aan een documentaire die ik een paar jaar geleden eens gezien heb. Een toegewijde Franse leraar wordt tot tweemaal toe beschuldigd van pedofilie, maar zijn zogenaamde slachtoffers geven al vrij snel toe dat hun ouders hen ertoe hadden aangezet valse beschuldigingen te uiten. De man werd uiteraard volledig vrijgesproken, maar kan in zijn geboortedorp niet meer rondlopen, zijn leven is vakkundig kapotgemaakt.

Allemaal dankzij uw mooie spreekwoordje 'waar rook is, is vuur', en dankzij uw mooi Nederlandse principe van 'iedereen is schuldig tot zijn onschuld bewezen is'. In dat geval bent u overigens ook schuldig tot u kan bewijzen dat u onschuldig bent in deze zaak.
In dit geval was er echter helemaal geen rook maar wel een ouderpaar dat zijn kinderen om andere redenen dan 'rook' ertoe aanzette om de leraar vals te beschuldigen.
Oud 13 december 2006, 17:51   #23
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Kunnen ze niet beter Wendy van Wanten ondervragen?

"PRINS LAURENT HAD INTIEME RELATIE MET WENDY VAN WANTEN"

“Op de autoweg naar Parijs, langs de tgv-lijn, begon prins Laurent plots snoeihard te rijden. "Ik wil de trein voorbijsteken(*)", zei hij. "Toen heb ik echt doodsangsten uitgestaan", vertelt kolonel Vaessen vandaag. Volgens de kolonel had de prins ook een intieme relatie met Wendy Van Wanten.

Delphine Boël
De kolonel was adviseur van de prins tussen 1993 en 1999, en klapte tegenover de krant uit de biecht. Hij wou ook de "achtergrond en denkwereld" van Laurent "toelichten". Vaessen vertelt onder meer dat de prins aan een dossier over Delphine Boël, de buitenechtelijke dochter van koning Albert II, werkte met als doel zijn vader in verlegenheid te brengen. "Zijn ouders en andere familieleden dachten dat hij van de duivel bezeten was. Ze hebben zelfs een exorcist naar Laurent gestuurd", zo wordt de kolonel geciteerd. De prins reageert woedend op de fraudezaak rond zijn villa in Tervuren. Maar de koning heeft hem voorlopig zwijgplicht opgelegd.

Morgen aflevering 3 in Het Laatste Nieuws: "Wendy Van Wanten? Natuurlijk hadden ze een intieme relatie. Ze bleef regelmatig overnachten."
Oud 13 december 2006, 17:53   #24
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
In dit geval was er echter helemaal geen rook maar wel een ouderpaar dat zijn kinderen om andere redenen dan 'rook' ertoe aanzette om de leraar vals te beschuldigen.
Juist. De reden waarom de man moest verhuizen omdat zijn dorpsgenoten zijn onschuld weigerden in te zien was echter wel dat ze hetzelfde motto als Gelre hanteerden. Waardoor die man geen leven meer heeft. Fraai principe.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 17:54   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een fraudeur op grote schaal, de titel Kolonel niet waardig (dixit procureur Marc Rubens) gelooft u dus eerder dan het gerecht zelf?
Marc Rubens doet me heel hard aan de plaatsvervanger van Connerotte denken. Hoe heette die ook weer? Langlois?
Ik weet alleen niet meer precies waarom....

Zal ik voor jou opzoeken wat een zekere 'Duterme' over de hooggeplaatsten schreef die van Langlois niet mochten....ahum....lastiggevallen worden met gerechtelijke onderzoeken?
Oud 13 december 2006, 17:55   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist. De reden waarom de man moest verhuizen omdat zijn dorpsgenoten zijn onschuld weigerden in te zien was echter wel dat ze hetzelfde motto als Gelre hanteerden. Waardoor die man geen leven meer heeft. Fraai principe.
Maar bij de Lorre is er wel een beetje rook, hé?
Oud 13 december 2006, 17:59   #27
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Hoe kunnen ze dat nu weten zonder hem te ondervragen? Hij was begot de begunstigde.
Het belgisch gerecht durf zelfs nooit iemand ondervragen die kiesverzuim pleegt. Laat staan zo'n overtreder van de wet(onze democratie) te straffen. Ik ben onbeschrijvelijk beschaamd ooit kampioen van belgie te zijn geweest!
FRoNT-international is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 18:03   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Morgen aflevering 3 in Het Laatste Nieuws: "Wendy Van Wanten? Natuurlijk hadden ze een intieme relatie. Ze bleef regelmatig overnachten."
In villa Clementine, ja.

Ze heeft zelfs een zoon aan die overnachtingen over gehouden die 'toevallig' de naam 'Clement' draagt.

Wendytje kreeg vorig jaar, meer bepaald op 20mei 2005 in de Capitole te Gent, een bos bloemen door haar zoontje aangeboden na haar succesvolle optreden aldaar. Succesvolle optreden dat mede mogelijk werd gemaakt omdat ze begeleid werd door een van de beste 'muzieken' van het....Belgische leger...
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 18:04   #29
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Maar bij de Lorre is er wel een beetje rook, hé?
En vuurwerk belooft het nog te worden ook als ik de reactie van de advocaten van de andere beschuldigden mag geloven.
Ze vonden dit een slechte zet van de advocaten van Vaessen en zeiden dat zij gingen wachten tot het proces om mee alles naar buiten te komen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 18:10   #30
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik kan dat niet bewijzen, maar ik hoop Vaessen wel.

De top van het Belgische leger was op de hoogte van 'een systeem' om prins Laurent via de marine te steunen. De prins zelf was vragende partij om geholpen te worden bij de inrichting en het onderhoud van zijn villa en de uitbouw van zijn dierenklinieken. Hij had onvoldoende geld om het allemaal zelf te betalen", zegt zijn toenmalige adviseur, kolonel Noël Vaessen.
Dagvaard die prins gewoon op acht januari 2007 en dan kan de zaak beslecht worden in de aanloop van, of beter nog, in volle federale verkiezingsstrijd.

Laatst gewijzigd door FRoNT-international : 13 december 2006 om 18:11.
FRoNT-international is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 18:14   #31
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FRoNT-international Bekijk bericht
Dagvaard die prins gewoon op acht januari 2007 en dan kan de zaak beslecht worden in de aanloop van, of beter nog, in volle federale verkiezingsstrijd.

Ik kan die niet dagvaarden en het gerecht vertikt het of mag het niet.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 18:15   #32
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zou ik het gerecht geloven als ze Laurent niet eens ondervraagd hebben? Die man wordt een hand boven het hoofd gehouden omwille van het gat waaruit hij gekropen is. Elke burger zou in die situatie al ondervraagd geweest zijn.

Natuurlijk hoeft dat niet te gelden voor een lid van de koninklijke familie, volgens de BUB. Wil de BUB ons terug brengen naar de middeleeuwen of naar de absolute vorsten van voor de verlichting?
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 18:16   #33
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...nt/index.shtml

Voila, het staat er zwart op wit: de Prins is onschuldig. Jullie zouden jullie beter eens bezinnen over jullie laster.
Ahh
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 18:16   #34
Miguelito
Minister

Standaard

Citaat:

Voila, het staat er zwart op wit: de Prins is onschuldig. Jullie zouden jullie beter eens bezinnen over jullie laster.
Ahh Het
Oud 13 december 2006, 18:16   #35
Miguelito
Minister

Standaard

Citaat:

Het ligt er misschien aan dat ik Tenerife woon, maar ik wist niet dat het proces al voorbij was, de prince is komen getuigen en voor onschuldig verklaart werd. Ik dacht een proces langer duurt.

Je moet een andere woordenschat gebruiken Patriot! De prince is NOG onschuldig. Hopelijk doet het gerecht zijn werk naar behoren, maar de procureur des roi heeft zich al gemoeid en gezegd voor het proces begonnen is dat de prince onschuldig is.
Of dat zomaar mag, is een andere vraag

Laatst gewijzigd door Miguelito : 13 december 2006 om 18:19.
Oud 13 december 2006, 18:16   #36
Miguelito
Minister

Standaard

Citaat:

Ahh Het ligt
Oud 13 december 2006, 18:17   #37
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Wat ik hier lees is iemand die een artikel toont waarop staat dat de prins onschuldig is (waardoor een tiental draden op dit forum direct een hoop gelul worden).
reactie:
Dat is niet waar!

Het spijtige is dat het wel waar is en dat degene die nu nog wat naschokjes proberen geven gewoon even op hun tong zullen moeten bijten vrees ik...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 18:17   #38
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Als het zo zou zijn dat Laurent onschuldig zou zijn dan dient hij klacht in te dienen tegen Het Laatste Nieuws en tegen kolonel Vaessen wegens verspreiding van laster. Punt uit.

Dan kan deze zaak ten gronde uitgespit worden. En werkelijk ten gronde. dan zullen alle deksels van de Coburgs opengaan.

Dat Laurent met drie Ferrari's rondrijdt weet inmiddels toch iedereen.
Dat hij de foto's van zijn kinderen heeft proberen te verkopen, dat weet toch iedereen.
Dat hij een vrouwejager was/is weet toch iedereen.
enz enz

Als men de monarchie wil behouden anno 2006 en volgende jaren dienen Laurent en ook Philippe de Belgique hierover hun feodale mening te laten varen en respect te hebben voor onze demopcratische instellingen zoals het gerecht.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 18:19   #39
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Wat ik hier lees is iemand die een artikel toont waarop staat dat de prins onschuldig is (waardoor een tiental draden op dit forum direct een hoop gelul worden).
reactie:
Dat is niet waar!

Het spijtige is dat het wel waar is en dat degene die nu nog wat naschokjes proberen geven gewoon even op hun tong zullen moeten bijten vrees ik...
In een democratie zou dat zo zijn. Jammer genoeg is dit land geen democratie, maar een optelsom van twee democratiën waarbij er in het verleden al genoeg vuile potjes dichtgestopt zijn. Mét de samenwerking van het gerecht.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 18:23   #40
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:

[FONT=Times New Roman][SIZE=2]HET LAATSTE NIEUWS kan zich nauwelijks voorstellen dat prins Laurent van niets wist. Meer zelfs: het is zo goed als zeker dat alles was geregeld, ook met het gerecht, om die hele zaak blauw blauw te laten, maar nu de zaak is uitgelekt is de prins zomaar buiten schot laten geen optie meer. Een prins staat niet boven de wet. De beste manier om de monarchie helemaal te ondermijnen is precies de prins in deze zaak verder ongemoeid laten.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=2]En ook GAZET VAN ANTWERPEN verwacht dat het gerecht snel duidelijkheid brengt, ook over de rol van prins Laurent. Als hij toch onschuldig zou zijn, dan mogen we hem ook niet langer door het slijk halen, maar Paul Geudens heeft zo zijn twijfels. Het is algemeen geweten dat prins Laurent graag centen ziet, erg gesteld is op luxe en altijd klaagt dat ie te weinig geld krijgt.[/SIZE][/FONT]
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be