![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En hoe zit dat met het Noorderse superras? Wanneer word dat ingevoerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Wat heeft dat daar nu me te zien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?????
![]() Ik ging ervan uit dat u bedoelde dat na een hereniging van de Nederlanden de Nederlanders zich als Noorders superras zouden omschrijven. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 17 december 2006 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
of ge het graag hebt of niet, ik ben als Vlaams-Brabander verdomme fier om VLAMING te zijn. En we hebben een VLAAMSE regering en een VLAAMSE openbare omroep. Dus gij hebt in feite ongelijk, het is niet omdat er tweehonderd jaar geleden iets "was", dat dit onveranderd is gebleven. Geschiedenis is dynamisch niet statisch. En néen ik voel mezelf geen "nederlander", de enige band met jullie is de taal, en zelfs dat is neit hetzelfde. Ik voel er niks voor om door jullie imperialisten geannexeerd te worden. Vriendelijk bedankt, van kleinburgerlijkheid en oranjegekte en bekakt poldernederlands en zjudorans moet ik niks hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() en bhairav geef ik in deze overschot van gelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit de geschiedenis blijkt het namelijk zo te zijn dat er drie dingen zijn die nationalisme aanwakkeren: Onderdrukking Armoede Angst Er was helemaal geen sprake van Vlaams nationalisme of een Vlaams gevoel vlak na het ontstaan van België, en raad eens hoe dat nationalisme is ontstaan? Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 17 december 2006 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
hihi jij snapt als Nederlander duidelijk niks van ons. maar goed ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Er is hier (in Belgie) geen Noorders superras. Alleen in 'ollant. Hoewel... "super"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik snap wel iets van geschiedenis en van nationalisme in het algemeen. Blijkbaar snappen jullie niet je eigen nationalisme, wat eigenlijk heel natuurlijk is gezien vaderlandsliefde ook iets onnatuurlijks is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederlanders voelen zich alleszins superieur. We bespotten zelfs onzelf in het buitenland, daar staan we bekend om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Verder zegt ge meteen dat ik een vlaamsbelanger ben wat ook niet waar is, dus politieke inschatting is ook al niet weggelegd voor u. Ik snap niet wat ge ons eigelijk de les komt spellen? Of is dat ook iets typisch hollands? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cunning linguist : 17 december 2006 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Een nationale traditie, maar verwijt de pot nu niet de ketel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, Vlamingen zijn gezellige mensen. Eerlijk gezegd zie ik niet zo heel veel verschil tussen Nederlanders en Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Want ohja natuurlijk zijn er mensen in Nederland die jus d'orange (zo wel goed? geen idee) verkeerd uitspreken. NOU EN?!!? Ik ken dat soort mensen en ze zijn hartstikke aardig, gewone Nederlanders. Daar ga ik mij niet voor schamen, sterker nog ik ben er trots op dat zij tot mijn vriendenkring behoren. Ambiorix de Grote. Wat een beschaving hebben hij en zijn volk! NOG NIET EENS GENOEG OM ANDEREN TE RESPECTEREN!!! Nou ben ik echt heel heel erg benieuwd wat voor levensstijl jij hebt en wat je stemt. Vertel ze mij gauw zodat ik je keihard kan afkraken! Ik ben ook ernstig benieuwd naar je uitspraak van sommige woorden in andere talen.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() OH... Nederlandse nationalisten bestaan niet???
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |