![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Ben je heteens dat de wet Lejeune moet afgeschaft worden? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
9 | 56,25% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 43,75% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar sedert zijn overlijden heb ik er geen meer geweten. Kan mis zijn natuurlijk, maar zeg dan dewelke wel graag.
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Is Rechter Freddy Troch de gedroomde nieuwe minister van Justitie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Moordenaars Van Noppen mogelijk vervroegd vrij
BRUSSEL - De nabestaanden van de vermoorde veearts Karel Van Noppen hebben een brief gekregen van de dienst Slachtofferhulp met de vraag of zij bezwaar hebben tegen de voorlopige vrijlating van Carl De Schutter en Albert Barrez. Dat melden de Gazet van Antwerpen en het Belang van Limburg woensdag. Barrez vermoordde in februari 1995 Van Noppen in Wechelderzande, De Schutter leverde het wapen. Ze werden in 2002 veroordeeld tot 25 jaar cel, net als tussenpersoon Germain Daenen. Opdrachtgever Alex Vercauteren kreeg levenslang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ik heb ook tegen de wet Le Jeune gestemt... niet dat ik Raf Coppens wil citeren, maar in z'n eindejaarsconference had hij wel ff gelijk.. een loodgieter moet ook niet stoppen na 2/3 van z'n werk, een cabaretier moet ook niet 2/3 van z'n mop vertellen, een metser moet ook niet 2/3 van een huis zetten...
Natuurlijk met dit verschil dat de uitspraak terecht is.. en gegeven is door een rechter die niets van een zaak afweet en zich laat leiden door bedenkelijke tekstjes of "studies".
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 3 januari 2007 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |