![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() het gaat niet over vogelen, het gaat over geld, plunderingen, doofpotpraktijen, schenden van de wetten, weigeren de taal te leren, afslachten van mensen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een vrij laag-bij-de-grondse manier van argumenteren als je het mij vraagt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En den enigste Coburger, getverdemme, waar ik respect voor had, waar ik 16 uur voor aanschoof om hem één keer in mijn leven te zien, zij het zo dood als een pier, waarvan ik zelfs begreep dat hij de abortuswet weigerde te tekenen omdat zijn BINNENechtelijk gevogel geen resultaat opleverde, die regelt dan een abortus voor een van de 'ongelukjes' van de Lorre!
Op de vuilkar met die hypocrieten, begot!
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 januari 2007 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ZIJN geen roddels!
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Ik had hierover al gelezen. Voor mij is dit niets nieuws. Jaren geleden heb ik er in één of ander tijdschrift over gelezen. Die tweede echtgenote kreeg van de koning vastgoed. Ze heeft dat verkocht toen het juist het minst waard was en daarna heeft ze armoede gekend. Het klopt dat ze na de dood van Leopold heel rijk was, maar ze heeft daarna het fortuin verloren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ik had hierover al gelezen. Ik wist het dus al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sneta verwijt mij smeuïge roddels op te te rakelen', maar geeft gaf nét daaroor wel dit toe:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar wél een grote behoefte aan bestaat zijn uitspraken zoals deze: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De verdedigers van het royale bordeel van de Laken blijven dus janken dat er 'geen bewijs is'. De bastaardkinderen van de Saksen Coburgs best�*�*n anders. Of waarom werden ze anders op onwettige wijze in de adelstand verheven? De huidige Saksen Coburgbastaards worden gemakshalve doodgezwegen of geaborteerd. De wettige dochters werden onterfd via een constructie die 'De koninklijke Schenking' als eretitel meekreeg. Bedoeling was de troonopvolgers voor altijd van het nodige onderdak te voorzien terwijl de Belgische belastingbetaler voor het onderhoud zou moeten opdraaien. Lorre komt in geen velden of wegen in aanmerking als troonopvolger maar krijgt toch villa Clementina, de royale voliëre waar hij op zijn beurt minstens één bastaard verwekte.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 januari 2007 om 08:41. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog dit: Bill Clinton had de grootste moeite om zich als president staande te houden wegens zijn sexuele uitspattingen die niet eens bastaards opleverden. Een tweede ambtstermijn ging erdoor aan zijn neus voorbij.
Ikzelf vond Clinton een van de beste presidenten die Amerika had, maar zo dacht de meerderheid er dus duidelijk NIET over. Het wordt tijd dat het Belgische volk zich ook eens mag uitspreken over zijn onverkozen oppergaaien.
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() nee, deze man was (om het eufemistisch te stellen) op de hoogte van moordplannen en liet betijen, en regelde een illegale abortus voor zijn neefje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigen volk eerst! Zelfs als zijzelf er de wetten van het Belgische volk voor aan hun royale laarzen moeten lappen inplaats van ze te gehoorzamen.
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze doet dit niet alleen bij discussies over het koningshuis hoor... Liefst bij iedereen die haar dwars zit! Zij is het wel niet die deze draad manie begonnen is maar wel annalist en van hem had ik het niet verwacht nuja... Ik heb daar wel m'n eigen bedenkingen bij! Maar dat je daarom het hele forum "binnenland" moet volspammen met deze nonsens vind ik nog erger... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Die verhalen over vrouwenlopen zijn zeer leuk en algemeen bekend maar niemand stoort zich daaraan. Het interesseert ook niemand tot waar ze waar zijn! Daaruit andere dingen gaan halen die complete zever en laster zijn gehaald uit uw gefrustreerde geest is werkelijk niet nodig! Roept nog wa tegen uw buren of zo... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van welke moraal ga je uit bij het opheffen van je vingertje zoals hierboven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de Saksen Coburgs de wetten van het Belgische volk aan hun laars lappen hebben ze anders nog op andere manieren bewezen dan met het onwettig in de adelstand verheffen van hun bastaards.
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Denk je niet? Ofwel heb jij een speciaal "moraal"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ge zout nog beginnen denken dat vreemdgaan in de wet staat ![]() ![]() ![]() Maar natuurlijk heb jij voor het "aan de laars lappen van wetten" veel aanwijzingen; nietwaar? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
groot gelijk largo_w, van een beetje minachting is nog nooit iemand gestorven ... von onderschatten van tegenstrevers daarentegen, daar is al menig dictator aan ten onder gegaan ... ![]() antwoordt eens op wat er staat mon ami, ik schreef over de moord op Lumumba waarvan B1 perfect op de hoogte was (volgens onderzoek in de parlementaire commissie Lumumba), ik schreef niks over vrouwenlopen van Boudewijn, de combinatie op zich lijkt me zelfs eerder grappig ![]() over gefrustreerd ... ik lig van dat koningshuis niet wakker hoor ... jij echter meent te moeten reageren op elke rimpeling in het koninklijke water ... ![]() |
|
![]() |
![]() |