![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
hopelijk zal het geen jaren meer duren ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turkije is een mooi land in de zomer voor toeristen, bvb Pamukkale of Bodrum of Antalya vooral in het Zuiden, maar central en oost Turkije is dat veel minder, veel te woest, rotsen enz...
de mensen vallen er best mee, vriendelijk en handelaars tot en met, velen spreken er ook nederlands en duits... dus communicatie is niet zo moeilijk
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vind je redenering wel erg eigenaardig. Honderdduizenden vreemdelingen kwamen naar ons land en genieten van vele voordelen en worden NIET vermoord. In Turkije werden heelder Koerdische dorpen uitgemoord. Toch oordeel jij dat Vlamingen egoïstisch en ongastvrij zijn. En Turkije is gastvrij maar heeft ook nadelen, het is nergens perfect. Geef toe dat je een beetje verblind bent. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Peter, ik vergeet nog iets, je zegt: "een allochtoon wordt aangevallen door een autochtoon, en kan hier op de steun rekenen van zijn volk".
Mag ik daaruit besluiten dat je 'Eigen Volk Eerst' nog zo slecht niet vindt? En wat bedoel je met zijn volk? En wat het gastvrije en verdraagzame Turkije betreft. Weet je dat ze honderdduizenden Armeniërs vermoord hebben. Een genociede die ze nog altijd met klem ontkennen. Wees maar voorzichtig met wat je zegt als je daar ooit gaat wonen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Dat flaminganten last krijgen in Turkije verwondert mij niets. Die krijgen overal last.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze vroeg mij eveneens om mij bezig te houden met het verzamelen van de handtekeningen en het innen van de lidgelden,aangezien de meeste leden hun lidgeld nog niet betaald hadden. De meerderheid van de veertig leden op de ledenlijst heeft zijn lidmaatschap niet verlengt(betaald)omdat zij één jaar geleden lid zijn geworden van de B.U.B. omdat een lidmaatschap gratis was. Begrijpelijk dat dergelijke leden hun lidmaatschap niet willen verlengen wanneer zij één jaar later vernemen dat zij 20 euro moeten betalen(vooral niet na de teleurstellende resultaten). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wij hebben meer leden en sympathisanten dan u denken kan, wat de sympathisanten betreft: reken daar gerust Pro Belgica, SOS Belgium en B-Plus bij... 8)
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Verstreken heft zich nergens expliciet uitgesproken vóór het Blok, maar zijn neutraliteit benadrukt. Het Blok misbruikt nu op schandelijke wijze dit "begrip en de goodwill" van Verstreken tot eigen profijt. Netjes is anders.
![]()
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
U moet duidelijk eerst leren lezen voor u kritiek wil uiten. De titel van deze topic is een vraag Antoon. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Lokaal Raadslid
|
![]() t'Schijnt dat Bam ook de moeite is, vooral in deze tijd van het jaar!!!!
![]() |
![]() |
![]() |