![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() Robby H,
Nee, u gaat uit van een technocratie als men enkel de slimste mensen mag kiezen. Nu leven we in een parlementaire democratie waarin elk bevolkingstype moet vertegenwoordigt zijn, ook de minder-slimme en de leugenaars. 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() heb ik iets gezegd van de SLIMSTE mensen? ik dacht van niet, ik heb het over VERSTANDIGE mensen. En enkel daarover, ik wil geen overtijdse pipo's in de regering, STEEEEEEEEVE bijvoorbeeld, beweert voor elke bevolkingscategorie goed te willen zijn. ja stemmekes afpakken en beloften doen die hij toch niet kan verwezenlijken.
that's the truth |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() Let op smiley aub...
Alhoewel ik spontaan rillingen krijg als ik hier een 16-jarige puber (vermoedens door schrijfstijl) zoals Robby het hoe en het waarom van de parlementaire democratie hoor verkondigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ik dacht net dat jij een bejaarde was, dacht ik toch. ik kan verkeerd zijn, maar jouw schrijfstijl lijkt wel gekopieerd uit tijdschriften. Hoe zou ik het zeggen, VERKOPEND, je zou goed passen bij de huidige regering, ze laten tegenwoordig alle sukkelaars binnen, misschien maak je een kans ciao |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() Giserke,
Weet ik ook wel... Maar ik vind het erg als men begint over vroeger, toen verstandige mensen nog aan politiek deden... Ik kan mij nu 1000 voorbeelden voor de geest halen waarbij niet het geval was en ze puur voor een andere reden op hun postje zaten. Nu komen ze er tenminste voor uit. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Alhoewel ik net de resultaten binnengefaxt krijg van mijn afdeling. Een mooi rond bedrag van 230 miljoen € aan projecten binnengehaald... Niet slecht. 8) |
||
![]() |
![]() |