![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is er nood aan | |||
een groenrechts partij |
![]() ![]() ![]() |
13 | 29,55% |
een dierenpartij |
![]() ![]() ![]() |
8 | 18,18% |
een zuiver ecologische partij |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,64% |
geen van vorigen |
![]() ![]() ![]() |
28 | 63,64% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Waar ik naar uitkijk, is wat er n�* die verkiezingen gebeurt. Dat zal pas interessant worden. Raakt men aan de bevoegdheden of de financiering, of aan beide, en in welke mate. Dat is de million dollar question. Vergeet Dedecker maar hoor bij deze verkiezingen, nog in geen honderdduizend jaar. 3% tops. 2009, d�*t wordt pas interessant. Stel je voor: Dedecker die zonder postje dreigt te vallen, NVA die in het zak gezet wordt, een federale regering gevormd door een gigantische nederlaag van de Vlamingen of een constante opeenvolging van crises. Dan pas kan er een groepering komen in verscheidenheid aan de rechterzijde. En dat voor de Vlaamse verkiezingen. Verkiezingen waar dus enkel de Vlamingen zèlf in beslissen. D�*t tegen de achtergrond van 2010 waar zal blijken dat in het zilverfonds 0€ zit en bijgevolg ofwel er moet bespaard worden, ofwel de staatsschuld moet toenemen (wat niet mag volgens het Europees stabiliteitspact). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als dat zorgt voor een verdere versplintering van uiterst rechts dan mag er voor mij gerust een partij van veggie-fascisten bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ze zijn blijkbaar minder veggie dan vreemdelinghatend. Welk soort bananen eten die apen eigenlijk, of doen ze iets vreemds met de pel? De kleuren van de pel zijn natuurlijk extreem Vlaams.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Er bestaal al een dieren partij! Het VB heeft zich niet voor niks omgedoopt tot de partij van de chimpansee.
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Zo beelden ze alle andere partijen uit als apen... Geeft te denken: dan ga je toch direct, in een democratie, er een coalitie mee aan natuurlijk! De mensen die daar op stemmen, die weten dus dat ze voor de aap gehouden worden. Of voor een aap. Natuurlijk: als je de mensheid aanziet als een apenplaneet komt dit allicht omdat ze handen en voeten kunnen gebruiken om postjes binnen te halen! Of PDW zijn staart gebruikt om in evenwicht te blijven, bijvoorbeeld in een sprong naar de macht is maar de vraag. Hij heeft er tot nu toe altijd flink naast gegrepen. Apen zijn primaten. Misschien is het racisme van het VB wel terecht: er is inderdaad een verschil in ras tussen apen en mensen: zij kunnen onderling niet kweken. Alhoewel ik het eigenaardig vind dat PDW zo menselijk overkomt. Je zou zweren dat hij minstens een grootmoeder of -vader heeft die tot het mensenras behoort! Het territorium van de meeste apen is de jungle. Dat verklaart veel over de politieke lijn van het VB: terug naar de natuur! Groen rechts zou zich beter "De jungle fanaten" noemen, en integraal op gaan in het VB. Apen kunnen geweldig veel kabaal maken. Niet dat het steek houdt maar het is zo luid dat het trekt op het brullen van een leeuw. De andere geluiden zijn dan weer luid huilen. Je merkt dat: het is precies alsof ze de underdog zijn, terwijl het natuurlijk gewoon kwade apen zijn. Apen zien er lief uit als ze klein zijn, maar owee: het zijn vaak razend gevaarlijke dieren: opvliegend, koleirig en onevenwichtig. In het circus worden ze als babys opgevoerd met pampers aan en zo. Maar kijk eens naar de hand van de oppasser en trainer van die circusapen: tel zijn vingers eens! Ook in het VB moet je je vingers tellen als je een VB mandataris de hand geeft. Dat hebben ze in Mechelen ondervonden, waar één VB mandataris al grondiger in de kas had gezeten dan al de Antwerpse politiekers met hun VISA kaart. Ach: al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() yo feremens, hoe was uw retraite?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Zoals ik voorspeld had: kort maar krachtig.
en met veel respect voor de apen. ik had het voorspeld dat ik niet mocht meespelen op het forum tegen Lambert... en het was prijs! Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 februari 2007 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niks voorspeld, gewoon gelogen. Uw geloofwaardigheid is nihil |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Je had allicht een natte droom gehad dat ik het politics.be forum ging verlaten... Droom voort, het kan wel eens een nachtmerrie worden. Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 februari 2007 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat doet u denken dat ik daar iets verloren heb. Wat kunnen mij die spirit nobody's interesseren? jaja tarzan. ge zijt nen held. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() pagina bestaat niet zegt msn
|
![]() |
![]() |
![]() |