![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() [quote="Knuppel"]
Citaat:
Maar ik begrijp dat sommige onder jullie dit graag gebruiken om op de VLD kap te zitten, terwijl alles dateert van toen hij voor de CDen V werkte.. Maar ja, alles is goed zeker voor jullie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Ik ben niet braaf, maar ik ben wel voorzichtig.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Riskeert hij ook te ontglippen wegens verjaring door dat beroep? Of is daar een andere regeling voor? Ik veranderde een woordje naar blauw. Is het 'weglaatbaar' in je tekst? ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Het ene is juridisch Slangen moet nu nog geen boete betalen, dus het vonnis heeft geen enkel gevolg precies omdat ie beroep aantekent.. Er is dus nog geen definitieve uitspraak...Hij kan nog vrijgesproken worden Ten tweede De VLD kan hier niet op afgerekend worden... Hopelijk ben ik duidelijk. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Slangen mag dan geen engel zijn (integendeel), je moet de VLD niet gaan afrekenen op zijn misdaden.
Toen Temsamani per ongeluk/expres -dat laat ik in het midden- had gelogen over haar CV gaf niemand toch ook de schuld aan Stevaert&Co... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Coekie
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="SP"]
Citaat:
Zelfs een echtscheiding die door de rechtbank wordt uitgesproken treedt pas in kracht van gewijsde na hetzelfde tijdsbestek en op voorwaarde dat er intussen geen beroep tegen het vonnis werd aangetekend. Hoe je het dus draait of keert, Slangen werd door de rechtbank veroordeeld wegens weinige fraaie feiten en kan zijn definitieve straf alleen nog uitstellen door beroep aan te tekenen tegen dit vonnis. Soms krijgt iemand in beroep een lichtere straf en heel af en toe wordt een eerder bevonden schuldige zelfs vrij gesproken. Het komt echter ook voor dat de rechtbank in beroep iemand nog zwaarder sanctioneert dan voor de rechtbank van eerste aanleg omdat zij also tracht te vermijden dat de beroepsprocedure niet misbruikt wordt. Een nog zwaardere straf volgt dan ook meestal bij duidelijk misbruik van de beroepsprocedure en dus wanneer de schuld overduidelijk bewezen werd. Nogmaals, het heeft geen enkel belang bij welke politieke partij Slangen zat toen de feiten waar hij voor veroordeeld werd gepleegd werden. Slangen is evenmin zuiver op de graat terwijl hij voor de VLD werkt. Maar dat zullen we pas 'mogen' weten als de VLD hem niet meer kan gebruiken.... of als Slangen en de VLD elkaars potjes niet meer hoeven toe te dekken.
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Louter toeval. ![]() Puur om reden van opmaak. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knuppel slaat effe nagels met serieuze koppen.
Zolang de VLD en Slangen elkaars potjes moeten dekken zit Slangen vrij veilig. Maar ik zou me sterk vergissen indien er nu binnen de toprangen van de VLD geen grootschalige potjesverhuis bezig is, zodanig ze de aangebrande Slangen kunnen laten vallen zonder dat hij potjes kan opentrekken. IK persoonlijk denk dat Die Kerstelijke Adder beter zijn huidige vonnis had aanvaard.Of er maar beter op hoopt dat zijn In Beroep sneller voorkomt dan dat de potjes verhuist zijn.
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Voor mij is het heel simpel.
Heeft hij nepoffertes gemaakt of niet. Of dat (toen) al dan niet toegestaan was speelt geen rol. Hij "probeerde" op een slinkse manier overheidsopdrachten binnen tehalen. Dat zegt genoeg over de persoon "Slangen". En wie gelooft dat hij (nu bij de VLD) zen "leven" gebetert heeft is naïef. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dezelfde handige Harry met dezelfde streken zit echter al enige tijd bij de VLD. Ze zijn intussen van elkaars streken op de hoogte en zijn wel verplicht het spel tot het einde toe te spelen.
![]() |