![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Daar zegt ge het zelf. Het is niet "nog" maar "ineens". Het is een nieuw gegeven. Vroeger deed men dat hier niet. Men tast de grenzen af.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gouverneur
|
OK, ik weet genoeg nu, ik ga verder niet meer reageren op een soort onmens als u.
|
|
|
#23 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ik doe een nuchtere vaststelling. Ik wil daarmee niet zeggen dat ik de situatie goedkeur.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Europees Commissaris
|
Als het de veiligheid van het kind in gevaar brengt of kan brengen moet het uiteraard verboden worden.
|
|
|
#25 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Als een autochtoon met een carnavalskostuum aan gaat zwemmen zal men dat evengoed verbieden. Er worden reglementen (zie het als wetten) uitgeschreven in het belang van de veiligheid van de goegemeente. Als men zich daaraan niet wil houden moet men maar niet gaan zwemmen of ergens anders gaan wonen als het een land of regio betreft. |
|
|
|
|