Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 januari 2004, 15:36   #21
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bauer
Omdat hij in een privegesprek met een journaliste/hoer had opgebiecht dat hij naar de hoeren ging.
...en sekssites had bezocht op de computer (en dus ook op kosten) van de gemeente. Heb je het er een beetje moeilijk mee, Jack?

Overigens is de prostitutie gelegaliseerd in Nederland, dus het is voor de wet een normaal beroep geworden.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2004, 16:12   #22
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Dablacky, er is een verschil tussen werken, en politiek bedrijven.

Als je werkt , dan zorg je voor meerwaarde. Een Prostituee doet dat ook, de spanningen voortspruitend uit sexuele opkroppingen afbouwen.

Dus heb je gelijk... Politici zijn geen geestelijke prostituees, het zijn gewoon parasieten.
Oud 23 januari 2004, 16:16   #23
Luddo
Minister

Standaard

In Vlaanderen zijn we gewoon dat de verkozen politici zich aan de meestbiedende verkopen. Trouw aan het gegeven woord (ik zal de belangen van mijn kiezers verdedigen) kennen ze niet, eenmaal ze aan de regeringsvetpotten zitten!
Oud 24 januari 2004, 12:24   #24
Mohawk
Burger

Standaard

snap ik ook niet hoor.
waar zit iedereen zich nou zo druk over te maken?
net als 'n politicus geen cocaine mag gebruiken?
ik ken wat volk, volstrekt eerbare mensen die alleen op pukkelpop eens 'n lijntje snuiven om uit de bol te gaan...
ons recht van vrije meningsuiting gaat veeeel minder ver dan je denkt.
waar haalt 'n groep mensen eigenlijk het recht om 'n andere groep te vertellen wat ze wel of niet mogen roken snuiven of intraveneus toedienen... ? Heb dit echt nooit gesnapt.
Okay, drugs veroorzaakt veel ellende, maar voor 'n groot deel omdat de drugs illegaal zijn.
Mohawk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2004, 08:02   #25
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Hollanders zijn echte hypocrieten, enerzijds zijn ze zogezegd het meest libertijnse volk ter wereld omdat ze prostitutie legaliseerden en zo, anderzijds worden mensen die opbiechten prostituéé te zijn of naar prostituée's te gaan als "oneerbaar" beschouwd en riskeren ze hun job te verliezen. Het een of het ander aub, ofwel vind je prostitutie verderfelijk en dan verbiedt je het gewoon en verbindt je er erge straffen aan, zoals in Saoudi ArabiË of in sommige staten van de VS, ofwel zeg je dat het een beroep zoals een ander is en dan mag elke leraar, premier of rechter publiekelijk op Jambers zijn dagelijkse wip en/of eigen bijverdienste uit de doeken doen zonder dat daar ook maar iets van gezegd kan worden.
Maar geen hypocrisie aub!!!!!!!!!!!!!!!
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2004, 13:32   #26
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vrouw klaagt bij CWI na aanbod baan als prostituee

Uitgegeven: 27 januari 2004 13:19

GRONINGEN - Een Groningse verpleegkundige heeft een klacht ingediend bij het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI) in haar woonplaats, omdat zij vorige week een baan als prostituee aangeboden kreeg via haar persoonlijke internetsite bij het CWI. Dat heeft een woordvoerster van het CWI in Groningen dinsdag bevestigd.

De vrouw werd benaderd via werk.nl. Werkzoekenden kunnen op deze website hun persoonlijke gegevens achterlaten en mogen daar zonder tussenkomst van het CWI benaderd worden door mogelijke werkgevers.

Werken in de prostitutie is legaal in Nederland. Het CWI is daarom verplicht deze vacatures te registreren, maar mag deze vacatures niet actief aanbieden aan werkzoekenden. De Groningse vrouw is zonder tussenkomst van het CWI benaderd. Zij is overigens niet van plan in te gaan op de aangeboden functie.

Het CWI had al eerder maatregelen genomen om dit soort incidenten te voorkomen. De woordvoerster meldt dat de website gefilterd wordt op bepaalde woorden en beroepen, maar dat dit geen volledige garantie biedt omdat het een geautomatiseerd systeem is. Verder worden er steekproeven gedaan om verbloemd taalgebruik op te sporen. Maar waterdicht zullen de maatregelen nooit zijn.

Bron: nu.nl
Het is een algemeen erkend beroep in NL, waarom zouden ze er problemen over maken dat een politica dat ooit beoefend heeft?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2004, 13:40   #27
Maus
Banneling

Maus's schermafbeelding

Standaard

Ben niet voor prostitutie ... wel voor het feit dat mensen een tweede kans krijgen.

Waar mensen zich mee bezighouden in hun vrije tijd, gaat mij eigenlijk weinig aan en zeker niet wat ze 20 jaar geleden in hun vrije tijd deden. Zolang zij zo'n dingen niet doet onder haar "werkuren" als politica, doet zij haar zin. Ze is er toch mee gestopt ... maakt mij dus geen zier uit.

"Prostituee" is tegenwoordig in NL trouwens "geregistreerd" geworden, het is een beroep op zich geworden. Maw: iedereen die dit wil, kan dit doen. Heb er persoonlijk veel meer problemen mee dat iemand prostituee is met 3 kinderen (zoals die vrouw bijvoorbeeld gisteren - maandag - op Telefacts), dan dat politica's er zich mee bezighouden.
Maus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2004, 11:44   #28
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Iedereen moet vertegenwoordigd worden. Ook de oudste subcultuur van de maatschappij.

Maar inderdaad: big deal.
Max is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be