![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Brengt de vergrijzing reactionaire politiek met zich? Komt er een generatie-oorlog? | |||
Zeker niet, de vergrijzing zal de grenzen openzetten voor migranten en voor een progressief beleid: iedereen wint |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Nee, de kapitaalkrachtige oudjes zullen solidair zijn met de jongeren en hun welvaart delen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 40,00% |
Ja, alle sociale verworvenheden storten in, de jongeren zijn de klos, maar ze zullen machteloos blijven |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja, er komt een totale generatie-oorlog en de ouderen zullen eronder lijden, niet de jongeren |
![]() ![]() ![]() |
1 | 10,00% |
Ja, maar de jongeren slaan op de vlucht, naar het Zuiden, op zoek naar een echte job en een leven |
![]() ![]() ![]() |
3 | 30,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Snobs in de buurt v/e asielcentrum = VB-stem ?
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 8 mei 2007 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dat hebben we trouwens nog gezien. De sossen, nochtans voorvechters van algemeen stemrecht, hebben jarenlang de invoering van het vrouwenstemrecht tegengehouden, omdat ze vreesden dat vrouwen conservatiever waren dan mannen (en terecht, want de CVP won de verkiezingen na de invoering ervan). De sossen hebben blijkbaar de neiging om enkel op te komen voor de electorale rechten van zij die op hen gaan stemmen: arbeiders, vreemdelingen, pubers. Zij die niet op hen gaan stemmen, kunnen het jarenlang vergeten, zoals de vrouwen dus. En de extremisten onder hen willen blijkbaar nog verder gaan ook: zij willen een groep die blijkbaar niet links genoeg stemt (want mij maak je niet wijs dat ALLE 65+ers, zoals onze stalinzot hier beweert, voor Sarkozy gestemd hebben) hun stemrecht ontnemen. Gevaarlijk is dat niet, want stalinisten zijn behoorlijk marginaal, maar toch wel tekenend voor hun antidemocratische en autoritaire karakter...
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Enne, de commies hebben al een oplossing voor al die oudjes hoor:
![]()
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U mag kiezen tussen verlengd minderjarigverklaring of vervroegde dementievaststelling.
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Of voor het toestel van Tantist natuurlijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zou niemand dwingen ons openbaar vervoer te gebruiken.
Ik heb nog (enkele) humanistische principes ![]()
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |