![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Rijkswacht terug: ja of nee? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
13 | 40,63% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
18 | 56,25% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,13% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Elke crimineel zou geheid 'Ja' stemmen voor deze poll.
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alleszins, er zijn een hele hoop van die ex-rijkswachters die nog altijd een deel van hun oud rijkswachtuniform dragen. Die jongens spreek ik dan ook altijd nadrukkelijk aan met meneer de politieagent. Hahahah, dat koeieneert hen altijd weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() JA - duidenlijker kan niet bijna de helft stemt op ja !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja 32%
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, vermits de flikken de huidige problemen niet eens kunnen bolwerken.
Laat de verplichte legerdienst meteen ook maar terugkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger als de één wat aan het foefelen was kon de ander daar al eens iets tegen doen. Nu kunnen ze foefelen wat ze willen en niemand die er wat zal tegen doen. En dat weet elke crimineel. Dus ze weten alvast iets wat een ander niet weet. ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Alleen al voor dit moet de Rijkswacht terug opgericht worden.
zitte zonder wârk zedde joenk en stârk go ba de gendarmerie go toch ba die krakke mè hun platte klakke waar wa d'alleman nor zie. . niemand sprekt oe tege ied'reen is verlege want gij zè de man der wet diên a par momente zonder complimente alles in z'n boekske zet ... bij de rijkswacht...daar weurde pas 'nen echte vent bij de rijkswacht...daar voelde w'in oew element bij de rijkswacht...daar is 'ne mens mor iêst content bij de rijkswacht...bij de rijkswacht bij de rijkswacht...daar weurde gij direct aanveerd bij de rijkswacht...is 't op 'ne moto of e peerd bij de rijkswacht...daar zedde meer as 't dobbel weerd bij de rijkswacht...ba wie...bij de rijkswacht weurd gendarm . . weurd gendarm. . de pakkeman mè de langen arm !! in e schoon tenue-ke meude dan gon zuuke nor 'ne gangster of 'nen dief ge vraagd'op oe gemakske "blaasd' is in het zakske" of "gefd'oe paske, astemblief" auto's controlere mense ambetere och het is 'n reuzedjob gendarm zèn da's prachtig gij zè d'oppermachtig mè zo'n klak op aawe kop bij de rijkswacht...daar weurde pas 'nen echte vent bij de rijkswacht...daar voelde w'in oew element bij de rijkswacht...daar is 'ne mens mor iêst content bij de rijkswacht...bij de rijkswacht bij de rijkswacht...daar weurde gij direct aanveerd bij de rijkswacht...is 't op 'ne moto of e peerd bij de rijkswacht...daar zedde meer as 't dobbel weerd bij de rijkswacht...bij de rijkswacht weurd gendarm. . weurd gendarm . . de pakkeman mè de langen arm !! weurd gendarm.. weurd gendarm. . de pakkeman mè de langen arm !! "ikke . . broederke van liefde ? ?" weurd gendarm. . "daar hemmekik giên postuur veur" weurd gendarm. . "ik kan ni schrijve" weurd gendarm.. "dan moet ik me late knippe" weurd gendarm. . bij de rijkswacht "die houwe ni af" bij de rijkswacht...daar weurde pas 'nen echte vent bij de rijkswacht...daar voelde w'in oew element bij de rijkswacht...daar is 'ne mens mor iêst content bij de rijkswacht...bij de rijkswacht bij de rijkswacht...daar weurde gij direct aanveerd bij de rijkswacht...is 't op 'ne moto of e peerd bij de rijkswacht...daar zedde meer as 't dobbel weerd bij de rijkswacht...ba wie...bij de rijkswacht Laatst gewijzigd door Vorenus : 14 mei 2007 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Schepen
|
![]() Ik heb ook "ja" gestemd voor herinvoering van de Rijkswacht. Zoals eerder aangehaald de huidige flikken zijn pussies. Lopen weg als het te zwaar wordt voor hen. Durven in sommige wijken nietmeer komen. Het zijn meer pesters geworden van de fietsers die zonder licht rijden, mensen die is 3 km/u te snel rijden maar de echte misdaden nietmeer aanpakken of negeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Een onderscheid tussen de lokale politie agentjes die de fietserkes eens willen pesten en echte Rijkswachters die tenminste in de zware buurten durven komen en de echte misdaad aanpakken zou veel beter zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Zo moet de Rijkswacht eruit zien.
![]() Owee, als je dan iets misdoet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zal je je zeker thuisvoelen in Noord-Korea.
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |