![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Reality check nodig? Ze maken hun sites op maat van de taal van de jeugd. Either you like it or not (no pun intended).
Laatst gewijzigd door DaBlacky : 30 juni 2007 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() Ik reken mijzelf tot de jeugd, en vind de site van MTV belachelijk. Ik gebruik nog altijd zoeken en niet 'to search', muziek en niet 'music', nu en niet 'now', etc.
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Je kan in een doelgroep ook nooit over 100 % spreken. De meerderheid van de jeugd heeft hier absoluut geen problemen mee en zouden zelfs zeer vreemd kijken als er opeen "VGV" ipv "FAQ" zou staan (om maar een extreem voorbeeld van de andere kant te geven).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zou ook 'zeer vreemd kijken' in dat geval, maar ik kijk nu even vreemd als ik zie dat 'nu' al vervangen moet worden door 'now'.
![]() |