![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() www.viamichelin.be is een routeplanner zoals je wel weet. Wat gebeurt er echter als je naar die site surft? Juist ja, blijkbaar gaat men er van uit dat ze in België enkel en alleen Frans spreken. Wil je een Nederlandstalige ViaMichelin, moet je zelf fra vervangen in de URL door nld of naar de Nederlandse site gaan. Als Groot-Nederlander vind ik dit natuurlijk de ideale oplossing
![]() Nog maar eens bewezen dat België een Franstalig imago heeft, ondanks het feit dat slechts een minderheid Frans spreekt. Daarom: mail maar eens goed naar die heren...
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe verwonderlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() In dezelfde categorie:
http://www.yahoo.be
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nooit geweten dat ze in Belgie Nederlands zouden spreken?
![]() Het is toch een provincie van La Grande Nation?
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() ja, ik heb eindelijk antwoord gekregen.
Geachte heer *knip*, Hartelijk dank voor uw interesse in ViaMichelin producten en diensten. Onze verontschuldigingen voor het late antwoord. Wij ontvangen momenteel veel emails. In antwoord op uw bericht delen wij U mede dat er helaas geen Nederlandstalige Belgische pagina is. De franstalige Belgische site is grotendeels gekoppeld aan de Franse site. Indien er een Nederlandstalige Belgische pagina zal komen dan zal deze ook gekoppeld worden aan de Nederlandse site. Wij raden U aan om vooralsnog de Nederlandse site te gebruiken. www.viamichelin.nl Niettemin hebben wij uw klacht doorgegeven aan de betreffende afdeling. Wij hopen u van dienst geweest te kunnen zijn en neemt u voor verdere vragen en opmerkingen gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Ted - ViaMichelin klantenservice- __________________________________________________ ___________________________ Wherever you're going, go ViaMichelin. http://www.ViaMichelin.co.uk __________________________________________________ ___________________________ -------------------------------------- If I surf to www.viamichelin.be, I come to the French section of ViaMichelin. Why? My native language is Dutch, just like 60 % of the Belgians. Civility : 1 Surname : *knip* First Name : *knip* Address : *knip*10 Town : Zonhoven Postcode : 3520 County : Limburg E-mail : *knip*@telenet.be Telephone Number : *knip* Pays : Belgium ================================================= Website used: : English Section concerned: : Maps Type of information concerned: : Maps |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Het enig heikel punt voor "La Grande Nation" zijn die "Têtes de Bouches" in Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Al lang ingevuld, nooit reactie op gehad...
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Als je in de link fra vervangt door nld, kom je daar dus wel uit...
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb trouwens hier een blaadje van mijn dochter hier liggen "Girz!" Fashion and beauty; Real life; Rock out with style, etc, etc.
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Schepen
|
![]() MTV Search, Music, Charts, TV Guide, MTV Submonday, Presenters, Competitions, Search Overdrive Videos, GO!, Highlights, Clips, ON TV, Movies,Watch MTV Shows, Stunning New Vid, Most Popular, Currently Playing, Spotlight, Now, Next, Later, etc.
Lord Vader op theekransje bij de Queen "To all you Vader-haters out there, we'll blow your planet up!" - Darth Sidious Laatst gewijzigd door Lord Vader : 29 juni 2007 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() kingofsat.net van 't zelfde laken een broek
Onlangs keek ik naar een Franse sattelietzender (France24, Eng. versie) en men had had toen kort over de recente verkiezingen in België met als voornaamste hekelpunt de staatshervorming. Men liet er welgeteld één politicus aan het woord. Raad eens van welke partij? FDF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() netjes de taaldiversiteit....
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() dat wel, maar ik kom altijd op de Franstalige pagina uit als die mijn Belgisch IP-adres detecteert.
Ach ja, 't is tenslotte de universele hoftaal... ![]() Laatst gewijzigd door Paracelsus : 30 juni 2007 om 09:05. Reden: spelfauten |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar 'k vind het toch vrij duidelijk dat je meteen een andere taal kon kiezen... In Bosnië, Servië, ... enzo vragen ze zich nu allicht af waarom ze weer samen zijn gezet ![]()
![]() |