![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noem voor de aardigheid eens zo'n grote partij met een Vlaamse toets die bereid is om het verschil te maken?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 9 juni 2007 om 08:33. |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() idd, maar hoe lang is het VB al in de oppositie ? Nooit zullen ze een absolute meerderheid halen. Nooit. Het heeft dus zeker bij federale verkiezingen geen zin om op het VB te stemmen. Ze zullen niet aan tafel zitten om met de Walen te onderhandelen. En een groot VB verzwakt alleen de onderhandelende Vlaamse partijeb.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... Laatst gewijzigd door Alvader : 9 juni 2007 om 20:23. |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik geef je gelijk over de PS, maar ik denk dat je mijn punt niet begrijpt.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Wat weerhoudt de tsjeven er dan van het cordon te doorbreken?
Hun banden met het ACW en tutti quanti? |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() WTF?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoedanook, ik ben die corrupte criminelen van de PS Kotsbeu. Een staatshervorming haalt zo goed als niets uit. Die Walen hebben ons de snel Belgwet and het stemrecht voor vreemdelingen door de strot geramd. België is dus een dictatuur waar 40 % van de bevolking beslist over het gevoerde beleid. De meerderheid heeft niets te zeggen, staatshervorming of niet. Uw verhaaltje over verzwakte onderhandelende Vlaamse partijen zegt mij niets. Het intereesert mij niet. Ik zei maar één oplsosing: splitsen dat apeland. Groot VB of geen VB, we zitten met die corrupte criminelen op ons dak. En daar wil ik vanaf. Daar willen de andere partijen niet over onderhandelen. Wat maakt het dus uit? Ze willen daar toch niet over praten. Uw verzwakte Vlaamse partijen door het succes van het Vlaams belang interesseert mij dus echt niet. België draait toch vierkant. Bovendien zet het Vlaams belang de gedachte van Vlaamse onafhankelijkheid op de politieke agenda. De andere partijen hunen zever over een nieuwe ronde staatshervorming interesseert mij niet. Het gaat toch nooit echt iets oplossen. Nooit. Het maakt maar weinig verschil of de andere "Vlaamse" partijen sterk staan of zwak staan, België werkt toch niet. Maakt dus niets uit hoeveel zetels de anderen hebben. Integendeel. Kijk maar naar de manier waarop de Walen ons die snel Belg wet en dat vreemdelingenstemrecht door de strot ramden. Of kijk maar hoe de opbrengsten van de verkeersboetes verdeeld worden over Vlaanderen en Wallonië. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Ik ben de politieke structuur van België meer dan beu
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() idd, maar er is nu eenmaal een CS. Ofwel lach je lekker mee met de Walen, ofwel stem je geen VB.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ik dan toch moet stemmen dan een stem voor een beetje verandering ipv geen verandering.
|
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
De machteloosheid van de Vlamingen wordt georganiseerd door de vlaamse partijen die het cordon in stand houden. Die partijen steunen is waanzin. Laatst gewijzigd door luc broes : 9 juni 2007 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Het Vlaams belang pleit voor Vlaamse onafhankelijkheid, dankzij hen word ik op de hoogte gehouden van hoe de situatie werkelijk is. Zij voeren argumenten aan, zetten Vlaamse onafhankelijkheid op de politieke agenda. Zonder hen word ik alleen maar belogen en bedrogen door extreem linkse journalisten.
|
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
fetishachtig... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Vandaag was het weer raak. Op de NOS zeiden ze dat de andere partijen nu een soort Vlaams belang light zijn. De andere partijen zouden volgens de NOS geleerd hebben hoe ze het vreemdelingenprobleem moeten aanpakken. Ik dacht nochtans dat net vandaag de anti-discriminatiewet van kracht ging. En ik dacht dat dienen snel-Belgwet nog altijd van kracht was?
|
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Nee. Het is eerder dankzij die corrupte criminelen van de PS, niet dankzij het Vlaams belang. Die worden zoveel mogelijk geweerd van den T.V. En laten we onze twee stelende prinsen niet vergeten. Ook dat is geen reclame voor de Belgische staat. Filip de taaie is blijkbaar nu al begonnen met het stelen van meubelen. Stel u voor dat dat koning wordt van dit apeland.
Laatst gewijzigd door Stefanie : 9 juni 2007 om 21:47. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... Laatst gewijzigd door Alvader : 9 juni 2007 om 23:31. |
|
![]() |