![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Overigens hoop ik echt dat de FAA Ryan Air gewoon niet toelaat. Ik heb 1 keer gevlogen met Ryan Air, en ik zeg nu echt: nooit meer. Dat er van die rare mensen zijn die graag met charters en low cost carriers vliegen, dat is hun zaak. Ik betaal liever een paar honderd euro meer voor een deftige maatschappij die veiligheid, service en kwaliteit hoog int vaandel dragen. Zoals Singapore Airlines bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=Dycore;2761551]Maar het lijkt wel een sport geworden om de EU af te breken. QUOTE]
Eindelijk een sport die ik met plezier doe En wat is een constructieve houding? Ik vind tegen de EU zijn een bijzonder constructieve houding. De EU is namelijk de tegenpool van constructie, ze breekt alles af. |
|
|
|