![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Tom Boonen heeft eigenlijk zichzelf verslagen... Hij zette gewoonweg te laat aan waardoor hij niet over Steegmans geraakte. Slechte timing, een sjans voor hem dat het een ploegmaat is die wint.
Nou ik gun zon'n Tour zege een knecht gelijk Steegmans eerder dan een kopman zoals Boonen. Altijd mooier als zo een underdog wint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gert Steegmans was maandag de gelukkige winnaar in Gent. De Belg uit de Quick Stepploeg was de beste in de tweede rit van de Tour en bleef zijn ploegmaat Tom Boonen voor, die de nieuwe leider is in het puntenklassement."Ik weet niet of Boonen me heeft laten winnen, maar als hij dat gedaan heeft, is dat het mooiste cadeau dat hij me ooit gegeven heeft", zei Steegmans na afloop. "Het belangrijkste is dat we eerste en tweede zijn. Voor mij is het natuurlijk mijn mooiste zege uit mijn carrière, ook omdat ik als kind 200 meter hier vandaan mijn allereerste wedstrijd won.""Ik besef het nog maar voor een tiende", gaat hij verder op Sporza. "Misschien zal ik vanavond in mijn hotelkamer wel schreeuwen van vreugde. Nu geloof ik het nog onvoldoende."
Laatst gewijzigd door Spliff : 9 juli 2007 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Ze hadden allebei duidelijk lengtes voor op de rest, Tom keek zelf achterom voor de finish en zag dat het wel goed was zo...
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks van,Tom is er vol voor gegaan Steegmans was gewoon beter vandaag,toen ze als jongeren tegen elkaar reden droogde Steegmans Boonen ook regelmatig af
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() True but alleen zou Gert best wel wat meer zelfvertrouwen mogen hebben. Elke dag meedoen in een spurt zit ook in het koppeke en daar ontbreekt het bij hem...
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Juist terug van de Tour. Mooie namiddag, veel volk, veel sfeer; zeker een dag om niet vlug te vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mij verbaast het niet dat Steegmans wint; hij is toch wel een sterke renner en dit was nu eenmaal een aankomst voor machtssprinters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ben er ook geweest, 2 mensen van NSV!-Gent opgepakt toen ze wat te enthousiast de eretribune naderden, héhé...
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() alweer onweerswolken boven de tour?
Bewijzen van systematisch dopinggebruik bij Mapei Freire pakte in 2002 de wereldtitel met Mapei. Ook Steels zat in 2001 bij Mapei. Net als deze Stijn Devolder. (foto Goyvaerts) Eric Vanderaerden en Kevin Hulsmans bij de voorstelling van Mapei 2001. Fabian Cancellara, de huidige geletruidrager in de Tour, komt ook in opspraak.HLN UPDATE 22:45 In Italië zijn volgens de Duitse televisiezender ARD papieren opgedoken die bewijzen dat er bij het vroegere Italiaanse wielerteam Mapei, het huidige Quick Step-Innergetic, systematisch doping gebruikt werd. De renners van het team zouden in 2001 systematisch onder meer epo, anabolica, testosteron en hoogstwaarschijnlijk ook synthetische insuline hebben gebruikt. Bij Mapei was Lefevere jarenlang ploegleider, met als kopman Museeuw. Zij waren in 2001 net vertrokken naar Domo-Frites. Namen worden in de documenten naar verluidt niet genoemd. Enkele deelnemers van de Tour de France 2007 reden in 2001 voor Mapei. Onder hen de Zwitserse geletruidrager Fabian Cancellara (CSC). Ook de Italiaanse wereldkampioen Paolo Bettini (Quick Step-Innergetic, zie grote foto) reed voor Mapei. Steels, Hulsmans en Devolder zorgden voor de Belgische inbreng bij Mapei-Quick.Step in 2001. (hln) MAPEI 2001 Aggiano Elio Ballerini Franco Beltran Martinez Manuel Bettini Paolo Bodrogi Laszlo Bramati Davide Canada Garcia David Cancellara Fabian Cioni Dario Devolder Stijn Eisel Bernhard Fornaciari Paolo Freire Gomez Oscar Garzelli Stefano Gasparro Graziano Horillo Munoz Pedro Hulsmans Kevin Köhler Philippe Lanfranchi Paolo Leysen Bart Nardelllo Daniele Nocentini Rinaldo Paolini Luca Petrov Evgueni Pozzato Filippo Ratti Eddy Rizzi Antonio Rogers Michael Sinkewitz Patrik Steels Tom Tafi Andrea Wegelius Charley Zanini Stefano Zerzan Pavel
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Point being? Je zegt het zelf dat Lefevre weg was...
Trouwens doping in het wielrennen allé gij? Ze pakken allemaal, zelf Eddy Merckx pakte.
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() nemen deel aan deze tour:
Beltran Cancellara (gele trui) canada Eisel Freire Pozzato Rogers Sinkewitz Wegelius
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Het punt is dat deze renners uit de tour zouden kunnen worden genomen
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En ze waren er allemaal: Filip de Taaie, Guy Verhofstadt, Bert Anciaux, Herman De Croo, Kris Peeters, Bruno Tuybens, Karel De Gucht, Patrick Dewael. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Moeten we hem nu ook zijn Belgische titel afnemen?????? Waarom richten jullie je pijlen toch zo massaal richting alles wat ooit maar in de verste verte iets met Lefevre te maken heeft?
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom heb ik trouwens de naam "Indurain" nog niet gehoord ???? Als je de beelden van toen bekijkt kan je daar ook vragen bij stellen ...