![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AyneRand : 26 juli 2007 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar de global picture laat wel iets anders zien: mohammedaanse meerderheden of minderheden zijn betrokken bij 60% van alle conflicten in de wereld, terwijl zij slechts 20% van de wereldbevolking uitmaken.
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() In Rusland zijn vandaag de dag grootscheepse uitwijzingen van moslims bezig. Ook mensen die daar geboren zijn.In Algerië, in de jaren 60, werden in Algerië geboren en getogen Fransen weggejaagd, of uitgeroeid, ook degenen die daar reeds meerdere generaties woonden en leefden...Zonder er doekjes om te winden: BUITEN! Dat kan in Europa ook georganiseerd worden, zoiets hoor.Materieel is dat heel makkelijk waar te maken...Dus, waarom niet eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bovendien dient de weg gevolgd te worden van integratie en uiteindelijk assimilatie. Geen segregatie of deportatie, die houding heeft immers al telkens zijn failliet bewezen in de geschiedenis. Het kan nog 50 jaar duren maar uiteindelijk zullen de moslims hun religie verliezen, net als de meeste belgen vandaag de dag. Het is gewoon een kwestie van tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2° die conflicten waar ze in betrokken zijn tel je daar ook degene bij waar ze een vervolgde minderheid zijn, zoals in India en deed je dezelfde telling voor christenen e andere godsdiensten? Op welk % kwam je d�*n uit? Laatst gewijzigd door filosoof : 27 juli 2007 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terloops even, de meer dan 1.155.000 burgerslachtoffers nav. het westerse optreden in Irak, hoe noem je d�*t? Uitroeien of "collateral damage"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik herhaal mijn eerdere voorstel: iedereen die na 1974 (immigratiestop) naar Vlaanderen is geïmmigreerd en zich te buiten gaat aan ernstige criminaliteit, ligt er onherroepelijk uit. Hard, maar doeltreffend en rechtvaardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat geloof je toch zelf niet.
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() er is maar 1 oplossing, alle religies verbieden. Gedaan met die haatspuiende machtsmisbruikende kliekjes.
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan met je meevoelen wanneer je genoeg hebt van die onzinnige waarschuwingen. Moeten onze politiekers optreden tegen zo'n secretaris? Nee, vrijheid van meningsuiting is een kostbaar goed.
Laatst gewijzigd door Sjaax : 27 juli 2007 om 07:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Naar waar? Naar Molenbeek ga ik niet meer. In Dubai was ik net nog voor een weekje. Binnenkort ga ik nog eens op bezoek in Chicago.
Citaat:
In vele gevallen gaan de conflicten inderdaad om mohammedaanse minderheden, zoals in de Filippijnen, Thailand, India, Tsjetsjenië, Nigeria en Ivoorkust. Telkens weer wordt bewezen dat het voor de mohammedaanse ideologie is van vreedzaam samen te leven met anderen. Ook onderling bestaan er verschillende conflicten, omdat de ene volgeling zich toch nog steeds beter acht dan de anderen. Een leidende mohammedaanse groep zal steeds een andere groep vervolgen, onderdrukken en desnoods uitmoorden. Dit is onder meer het beeld in Indonesië, Pakistan, Afghanistan, Somalië Soedan, en Marokko. Zelfs de militaire leider van de Maoisten in Nepal is een mohammedaan. De naweeën van Idi Amin Dada's razernij zijn nog steeds zichtbaar in Uganda, ook al stierf de "Field Marshal Al Hadji Doctor" in 2003 in het land van de Twee Heilige Plaatsen. Tijdens de conflicten in Algerije werden er heel wat mensen gekeeld. Van de enkele duizenden christenen die in afgelegen gemeenschappen leefden heeft niemand het overleefd. De Saharawi worden nog steeds straffeloos onderdrukt, gemarteld en verkracht. De diverse Irakese mohammedaanse strekkingen gunnen elkaar het licht niet in de ogen. In Palestina en Libanon lijkt het systeem ook niet naar behoren te werken. De Eritrese "bevrijdingsbeweging" heeft een mohammedaanse stamboom. Ironisch genoeg hebben de christelijke linksen zich erbij aangesloten. Wat me doet denken aan Iran, waar de mohammedaanse revolutie gesteund werd door de communisten. Die naderhand stelselmatig werden uitgeroeid. Een totalitaire en intolerante ideologie zoals die van Mohammed kan niets naast zich dulden.
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Moslims worden vooral vervolgd door hun eigen politieke en religieuze leiders, ook moslims dus. Daarom dat ik tegen de interventie in Irak ben: laat ze elkaar maar kapotmaken, moeten wij het niet meer doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, hoe dan ook: het is collateral damage. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat wil jij dat ze er aan doen? Waar zit je achter te vissen?
![]() |